Redaktori regionálnych týždenníkov MY sa vyberú na pracoviská rôznych firiem, organizácií, zájdu na úrady, do prírody či ateliérov, aby priblížili čitateľom čo najviac pracovných pozícií.
„Seriálom chceme predstaviť zvnútra rutinnú, ale i tvorivú prácu, lukratívnu, ale aj takú, ktorá síce nechutí, ale bez nej by svet nefungoval,“ hovorí šéfredaktorka týždenníkov MY Lýdia Vojtaššáková. „Takú, v ktorej človek vydrží celý život, ale aj takú, ktorej má dosť už po pár mesiacoch. Naši redaktori sa oblečú do montérok, bielych plášťov, uniforiem, obujú si lodičky, ale aj čižmy či papuče.“
Prvé kolo čitateľskej súťaže Povolania – Ako chutí robota prebieha od 15. marca do 18. mája 2021.
Čitatelia sa do nej môžu zapojiť dvoma spôsobmi - odoslaním série kupónov zverejnených v týždenníkoch MY pri reportážach z pracovísk, alebo odoslaním SMS s daným kľúčovým slovom.
Podmienky súťaže a štatút nájdete TU.
Divízia týždenníkov MY vydavateľského domu Petit Press má aktuálne vo svojom portfóliu 22 regionálnych týždenníkov MY, 28 schránkových titulov ECHO, schránkové noviny Pardon, 26 spravodajských portálov MYregiony.sme.sk s mesačnou návštevnosťou viac ako 1,4 milióna reálnych užívateľov a silnou komunitou viac ako 450-tisíc fanúšikov v 55 skupinách na sociálnej sieti facebook.
Kontakt pre ďalšie informácie: Peter Ciglan - 0905 428 741; peter.ciglan@petitpress.sk
Autor: Petit Press