V Považskej Bystrici opravili autobusové nástupište

Autobusové nástupište v Považskej Bystrici má už päťdesiat rokov. Tento rok sa vďaka eurofondom dočkalo rekonštrukcie. S prácami začali minulý rok, ukončili ich toto leto.

Autobusové nástupište v Považskej Bystrici.Autobusové nástupište v Považskej Bystrici. (Zdroj: Foto: DP)

V rámci Integrovaného regionálneho operačného programu, ktorý je financovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a tiež za spoluúčasti žiadateľov, bolo možné v rámci programovacieho obdobia v rokoch 2014 až 2020 získať finančné prostriedky aj na zvýšenie atraktivity a konkurencieschopnosti verejnej osobnej dopravy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli úspešní

Oprávnenými žiadateľmi boli najmä mestá, obce, samosprávne kraje a poskytovatelia pravidelnej verejnej osobnej dopravy.

Na eurofondovú výzvu zameranú na zvyšovanie atraktivity a konkurencieschopnosti verejnej osobnej dopravy bolo k dispozícii 35,1 milióna eur. Už do prvého hodnotiaceho kola výzvy, ktoré uzavreli 15. marca 2017, doručili 10 projektov v celkovom objeme 9,5 milióna eur. Ako úspešný vyhodnotili aj projekt Mestskej dopravnej spoločnosti v Považskej Bystrici. S rekonštrukciou začali minulý rok, ukončili ju toto leto.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom CA4BW na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Euractiv Slovensko

Pre samosprávy sú zelené projekty prioritou, veľká byrokratická záťaž a náročnosť procesov pri uchádzaní sa o eurodotácie sú v prípade obcí a malých miest brzdou rozvoja. Rozprávali sme sa so SLÁVKOU LENČÉŠOVOU, expretkou na oblasť životného prostredia v Združení miest a obcí Slovenska.


Na Slovensku sa vôbec nedá hovoriť o regionálnej kontrole energetiky. Regióny na to doteraz nemali žiadne kapacity, legislatíva s tým nerátala a verejné financie nepodporovali regionálnu energetickú sebestačnosť, hovorí JURAJ ZAMKOVSKÝ, výkonný riaditeľ združenia Priatelia zeme CEPA.


Budovy sú zodpovedné za 36 percent emisií CO2 v Európskej únii, vďaka čomu možno tento sektor považovať za jedného z najvýznamnejších producentov skleníkových plynov. V rozhovore o tom rozpráva RICHARD PAKSI, analytik združenia Budovy pre budúcnosť.


Súvisiace témy: Euractive Slovensko
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  3. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  4. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  5. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  2. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  3. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  4. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  6. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  7. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  8. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 14 684
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 11 494
  3. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 8 200
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 163
  5. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 5 110
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 4 365
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 3 319
  8. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 1 745
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Martin Fronk: Prúty kráľa, naivita národa: Prečo sú v našej ríši rozbroje dôležitejšie ako chlieb?
  2. Vladimír Krátky: Fico : „ Zadarmo nepôjde žiadna smrtiaca pomoc na Ukrajinu ! “
  3. Katka Želinská: Hĺbky a hlbiny
  4. Martin Sečkár: Sklenený Strop
  5. Ivan Čáni: Danko mohol ruinovať štátne rozpočty viac ako Hlas SD trinástymi dôchodkami.
  6. Júlia Piraňa Mikolášiková: Kajúcnik písal čurillovcom o strachu z inšpekcie
  7. Jakub Cipko: Je právo na výhradu vo svedomí len konzervatívny strašiak?
  8. Juraj Droppa: Čo vám Fico na tlačovke nepovedal.
  1. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou? 15 012
  2. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027. 11 740
  3. Ján Valchár: Čo to, čo to? Žeby ďalšia rafinéria? 7 456
  4. Veronika Michalčíková: S KST na neprístupných miestach Belianskych Tatier. Sú to celkom fajn ľudia 6 266
  5. Ján Valchár: Palivová kríza v Rusku bujnie 6 088
  6. Angelika Herčková: V sociálnych službách nás majú za handry nielen vládni predstavitelia, ale aj rodinní príbuzní? 5 786
  7. Sebastian Drobný: Ďalšia mladá puška Smeru 5 700
  8. Juraj Sališ: Klasický dôchodcovský systém nie je nič iné ako šikovný podvod. 5 051
  1. Radko Mačuha: Herné automaty do každej tradičnej rodiny.
  2. Radko Mačuha: Desať prikázaní Glücka.
  3. Marcel Rebro: Týždeň ticha uprostred vojny
  4. Roman Kebísek: Timravinu novelu Hrdinovia uhorské úrady scenzurovali. Rukopis je nezvestný
  5. Věra Tepličková: Aj ja som za bundy alebo Ako Glück riešil, riešil, až vyriešil kriminalitu
  6. Radko Mačuha: Skúsme pochopiť Slovensko.
  7. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
  8. Marcel Rebro: Pošli Vianoce deťom do ostreľovaného mesta
SkryťZatvoriť reklamu