Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí“ s jasným posolstvom pre ľudí

Táto kampaň je viac ako len reklamné posolstvo - je to prísľub a emocionálny most k našim zákazníkom.

Prísľub ľuďom

Maloobchodný reťazec Lidl dnes v 31 európskych krajinách spúšťa svoju prvú medzinárodnú kampaň značky s claimom „Lidl sa oplatí“.

„Lidl sa oplatí“ je prísľubom miliónom ľudí, ktorí reťazcu každý deň dôverujú. Diskont je presvedčený, že každý by mal mať prístup ku kvalitným a udržateľným produktom, ktoré si môže dovoliť. Tento princíp dostupnosti a cenovej prístupnosti je nielen srdcom kampane značky, ktorá bude prebiehať od 21. septembra do konca októbra. „Lidl sa oplatí“ sa prejavuje mnohými spôsobmi: v rozmanitosti kvalitných privátnych značiek, v bio výrobkoch a rastlinných alternatívach. Možno ho vidieť v každodennej čerstvosti, ktorú reťazec prináša svojim zákazníkom, v bezpečnom zásobovaní rodín a okolia potravinami a v pridanej hodnote, ktorú vytvára aj počas sviatkov a špeciálnych príležitostí. Viac ako len cena: pridaná hodnota pre spoločnosť

Tento claim ďaleko presahuje obyčajný prísľub pomeru ceny a kvality. Je to hlavný princíp konania spoločnosti. „Lidl sa oplatí“ znamená rozpoznať skutočnú hodnotu v živote a oceniť to, čo je pre ľudí dôležité: istotu, spoľahlivosť a plnenie ich snov. Zodpovednosť a prísľub do budúcnosti

„Lidl sa oplatí“ je prísľubom:

  • našim zákazníkom - Každý deň prinášať kvalitné produkty za dostupné ceny a podporovať ich ako zodpovedný partner pri plnení ich životných snov.
  • našim zamestnancom - Investovať do ich profesionálnej budúcnosti a do ich celoživotných snov.
  • k nášmu životnému prostrediu - Chrániť životný priestor a čo najviac znižovať ekologickú stopu.
  • našim partnerom – Budovať dlhodobé partnerstvá založené na dôvere, aby spoločne rástli a zabezpečili udržateľný hodnotový reťazec.

Týmto spôsobom Lidl vytvára skutočnú hodnotu pre svojich zákazníkov, zamestnancov aj obchodných partnerov a vytvára základy pre silnú, perspektívnu značku s udržateľným prísľubom - pre dnešok i budúcnosť. Pôsobenie Lidla predstavuje významný prínos pre krajinu a život bežného človeka je aj vďaka nemu na

Slovensku o čosi lepší. Jeho prínos len za minulý rok presiahol 2 miliardy eur1. Za túto sumu by bolo možné zabezpečiť výstavbu 15 500 nájomných bytov, sprístupniť 900 domovov sociálnych služieb pre seniorov s priemernou kapacitou 30 miest, zabezpečiť 3 400 elektrobusov alebo 680 moderných električiek. Reťazec sa dlhodobo venuje aj podpore zdravia a zdravého životného štýlu. Aktívne prispieva k zdravšej a udržateľnejšej budúcnosti pre ďalšie generácie vďaka nastaveniu nových štandardov marketingovej komunikácie s ohľadom na deti. Okrem toho je Lidl hrdým partnerom Slovenského futbalového zväzu, pričom podporuje všetky reprezentácie vrátane mužov, žien, mládežníckych aj detských projektov. Zdravý životný štýl podporuje aj prostredníctvom najnovšieho projektu Dvorcheck, ktorý prinesie základným a stredným školám moderné multifunkčné ihriská.

Tento postoj je hlboko zakorenený v novom slogane „Lidl sa oplatí“ a potvrdzujú to aj konkrétne kroky, ako je spolupráca s regionálnymi dodávateľmi a záväzok Lidla k udržateľnému rozvoju. Kampaň „Lidl sa oplatí“

Kampaň značky prebieha od 21. septembra do konca októbra a je postavená na integrovanej mediálnej stratégii naprieč všetkými kanálmi, ktorá sa dotýka zákazníkov a prekvapuje ich. V televízii sa budú vysielať reklamné spoty, ktoré spájajú ľudí bez ohľadu na to, či v Lidli nakupujú, pracujú, chcú pracovať, alebo jednoducho premýšľajú o budúcnosti. Dopĺňať ich bude komplexná online video stratégia na YouTube a ďalších mediálnych platformách. Kampaň zároveň prebieha na sociálnych sieťach a je podporená influencermi.

„Touto integrovanou kampaňou oslovujeme ľudí tam, kde sú - emocionálne a s jasným posolstvom o tom, že Lidl sa naozaj oplatí,“ vysvetľuje Justyna Siekanko, konateľka zodpovedná pre starostlivosť o zákazníka a brand.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

Facebook: Lidl Slovensko
Instagram: lidlsk
YouTube: Kuchyňa Lidla
LinkedIn: Lidl Slovenská Republika

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Vytvorili chrbticu slovenskej energetiky
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  8. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 9 512
  2. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 453
  3. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 298
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 047
  5. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 2 758
  6. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 2 637
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 292
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 073
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Věra Tepličková: Keď zavolá rodina, vycestuje Martina
  2. Karol Galek: 5 klamstiev ministerky Sakovej o energopomoci
  3. Radoslav Záhumenský: Slovensko má vlastnú Saharu! 🌵Nie v Egypte, ale na Slovensku, len 30 km od Bratislavy!
  4. Ernest Klotton: Novela ústavy a pasca pre kresťanské hnutie
  5. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (26.9. - 2.10.1925)
  6. Tomáš Kuvik: Bijeme sa do hrude za zodpovednosť, tú osobnú ale so skutočnou pokorou zvládne len malé percento
  7. Martin Fronk: Káva s výhľadom na Dunaj
  8. Radoslav Medzihradský: Mestská polícia v Košiciach
  1. Radko Mačuha: Takto sa to robí, do Šimečkovej matere. 21 173
  2. Vladimír Zervan: Ficov úpadok 14 658
  3. Ivan Mlynár: Pán Peter Tkačenko, na samozvaného šerifa sa hráte vy a nie Štefan Hamran. 11 488
  4. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 9 276
  5. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová? 8 810
  6. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 8 250
  7. Rastislav Puchala: Veľký deň slovenskej diplomacie 5 920
  8. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 5 879
  1. Věra Tepličková: Keď zavolá rodina, vycestuje Martina
  2. Karol Galek: 5 klamstiev ministerky Sakovej o energopomoci
  3. Marian Nanias: Unikátna jadrová investícia – Turecká JE Akkuyu.
  4. Radko Mačuha: Aj hnutie Republika číta SME.
  5. INESS: Zdravotná starostlivosť v USA: Mýtus voľného trhu
  6. Marcel Rebro: Internetová diskusia podľa SMERu: Putin svätý, Západ fašista a USA môže aj za vaše hemoroidy
  7. Dušan Koniar: Štátne sviatky a iné generálne štrajky
  8. Tupou Ceruzou: Konsolidácia na salaši
SkryťZatvoriť reklamu