Telekom priniesol mládežníckym futbalistom zážitok z UEFA U21 EURO

Slovensko sa v týchto týždňoch stalo futbalovým srdcom Európy.

Mládežnícky šampionát UEFA U21 EURO 2025 priniesol nielen prestížne zápasy najväčších futbalových nádejí, ale aj neopakovateľné momenty pre stovky slovenských fanúšikov. Vďaka Telekom Centrám medzi nimi nechýbali ani mladí hráči z domácich mládežníckych klubov, ktorí si vďaka súťaži mohli užiť šampionát z hľadiska – a niektorí vôbec po prvýkrát.

Slovak Telekom ako národný partner podujatia pripravil pred šampionátom súťaž pre registrované mládežnícke tímy z celého Slovenska. Stačilo navštíviť jedno z Telekom Centier v mestách, kde sa hrajú zápasy, a zapojiť sa jednoduchým spôsobom – vyplnením kartičky a priložením fotografie tímového dresu. V každom z ôsmich miest boli následne vyžrebované tímy, ktoré získali po osem vstupeniek na vybrané zápasy turnaja.

Vstupenky putovali do mnohých kútov Slovenska. Zápasy v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Nitre, Žiline, Košiciach, Prešove a Dunajskej Strede tak sledovali aj deti a tínedžeri z klubov, ktoré systematicky pracujú s mládežou. Spoločným menovateľom bola radosť, ktorú tieto vstupenky priniesli – a atmosféra, ktorú si budú mladí futbalisti dlho pamätať.

„Futbal má obrovskú silu spájať. Chceli sme, aby si naši mladí hráči mohli užiť šampionát na vlastnej koži. Aby videli, kde môže ich snaha viesť – a možno raz aj stáli na podobnom trávniku v reprezentačnom drese,“ hovorí Ján Majerčík, manažér retailu a D2D predaja Slovak Telekom.

Pre deti a tínedžerov to však nebol len zážitok z tribún. Telekom ako partner turnaja pripravil na vybraných miestach aj sprievodný program, ktorý dotváral sviatočný charakter podujatia. Návštevníci sa mohli odfotiť v Telekom Centrách s maketou oficiálnej trofeje šampionátu, vo fan zónach pred zápasmi si zas návštevníci mohli dať pomaľovať tvár národnými farbami, zahrať si futbalové mini súťaže alebo ich do rytmu naladili bubeníci. Nechýbala radosť, napätie pred výkopom, ani spoločné fanúšikovanie slovenskému tímu.

Pre mladých hráčov to bol často prvý kontakt s veľkým medzinárodným podujatím. Práve takéto chvíle dokážu v deťoch naštartovať sny a ambície, ale aj prehĺbiť vzťah k tímovej práci, disciplínu a lásku k športu. Vďaka Telekomu mohli byť súčasťou niečoho výnimočného – nielen ako diváci, ale ako budúca generácia futbalistov, pre ktorú môže byť podobný zážitok motiváciou na dlhé roky dopredu.

Slovak Telekom ako technologická firma dlhodobo podporuje zmysluplné iniciatívy v oblasti vzdelávania, inklúzie aj mládežníckeho športu. Partnerstvo so šampionátom UEFA U21 EURO 2025 je prirodzeným pokračovaním tejto stratégie – nielen na úrovni infraštruktúry a pokrytia podujatia, ale aj v prepájaní technológií so silnými ľudskými príbehmi. Aj preto bolo cieľom nechať veľký futbal zažiť čo najširšiemu publiku, vrátane mladých hráčov z rôznych regiónov Slovenska.

Šampionát sa koná na Slovensku po 25 rokoch a stáva sa historickým míľnikom pre slovenský futbal aj fanúšikovskú komunitu. Vďaka partnerstvu Telekomu so značkou UEFA U21 mohli byť jeho súčasťou aj tí, ktorým by sa inak na štadióny nepodarilo dostať. A možno raz budú stáť na ihrisku už nie ako diváci – ale ako hráči, ktorí v sebe nesú spomienku na leto 2025.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  3. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  5. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  6. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  7. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  1. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  2. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  3. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  4. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  5. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  6. Precvičte si mozog s Tréningom pamäti. Predplatné sa oplatí
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  8. Hrady, zámky a zoologické záhrady. 100 tipov na výlety v Česku
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 25 305
  2. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 13 017
  3. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 8 020
  4. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 383
  5. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 7 046
  6. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 4 850
  7. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 4 705
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 4 141
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Vladimír Bojničan: V čom tu dnes máme problém, alebo kde je pes zakopaný
  2. Ivan Mlynár: Odbožštený homo kleptomanicus Robert Fico a 47.
  3. Elena Antalová: Zázrak menom gulag, včera prisľúbený článok, odkladám na niekedy, prepáčte
  4. Michal Pavlík: Sú riešením predčasné voľby?
  5. Branko Štefanatný: Každú stredu po celý rok jeden článok
  6. Miroslav Pollák: Ak neutralitu, tak na plochej Zemi
  7. Anton Kaiser: 100 rokov organizovanej turistiky XLVII.
  8. Vladimír Krátky: „ Slovensko stále odoberá väčšinu plynu z Ruska . “
  1. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 188 847
  2. Ivan Mlynár: Ako smerácke ku..y ( myslím kurzy ), odhalili korupciu rodiny Šimečkovcov a poslanca KDH Františka Majerského. 11 675
  3. Vlado Jakubkovič: Muž je muž, žena je žena ... a Slovensko je v ... 7 437
  4. Peter Slamenik: Žid sa už poučil 6 887
  5. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 5 695
  6. Eva Gallova: Adela Vinczeová doma zažívala muky, ale nevolali záchranku, aby nezaťažovali systém 5 538
  7. Ján Valchár: Geniálne načasovanie útoku na Irán 5 338
  8. Milan Polician: Quiet quitting v ekonomike: keď firmy odchádzajú potichu 3 708
  1. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom
  2. Radko Mačuha: Je to také Smerácke.
  3. Marcel Rebro: Jeden deň bez vojny: Deti z Nikopolu zažili výlet, na aký sa nezabúda
  4. Radko Mačuha: Také peniaze Cyril a Metod nikdy nevideli.
  5. Roman Kebísek: Čierny štvorec: Abstraktné umenie prešlo do absolútna a filozofickej roviny
  6. Tupou Ceruzou: Čo vie žena urobiť
  7. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka?
  8. Marcel Rebro: Začalo ďalších 7 dní bez vojny
  1. Vladimír Bojničan: V čom tu dnes máme problém, alebo kde je pes zakopaný
  2. Ivan Mlynár: Odbožštený homo kleptomanicus Robert Fico a 47.
  3. Elena Antalová: Zázrak menom gulag, včera prisľúbený článok, odkladám na niekedy, prepáčte
  4. Michal Pavlík: Sú riešením predčasné voľby?
  5. Branko Štefanatný: Každú stredu po celý rok jeden článok
  6. Miroslav Pollák: Ak neutralitu, tak na plochej Zemi
  7. Anton Kaiser: 100 rokov organizovanej turistiky XLVII.
  8. Vladimír Krátky: „ Slovensko stále odoberá väčšinu plynu z Ruska . “
  1. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 188 847
  2. Ivan Mlynár: Ako smerácke ku..y ( myslím kurzy ), odhalili korupciu rodiny Šimečkovcov a poslanca KDH Františka Majerského. 11 675
  3. Vlado Jakubkovič: Muž je muž, žena je žena ... a Slovensko je v ... 7 437
  4. Peter Slamenik: Žid sa už poučil 6 887
  5. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 5 695
  6. Eva Gallova: Adela Vinczeová doma zažívala muky, ale nevolali záchranku, aby nezaťažovali systém 5 538
  7. Ján Valchár: Geniálne načasovanie útoku na Irán 5 338
  8. Milan Polician: Quiet quitting v ekonomike: keď firmy odchádzajú potichu 3 708
  1. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom
  2. Radko Mačuha: Je to také Smerácke.
  3. Marcel Rebro: Jeden deň bez vojny: Deti z Nikopolu zažili výlet, na aký sa nezabúda
  4. Radko Mačuha: Také peniaze Cyril a Metod nikdy nevideli.
  5. Roman Kebísek: Čierny štvorec: Abstraktné umenie prešlo do absolútna a filozofickej roviny
  6. Tupou Ceruzou: Čo vie žena urobiť
  7. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka?
  8. Marcel Rebro: Začalo ďalších 7 dní bez vojny
SkryťZatvoriť reklamu