Diskontný reťazec predstavuje novú rodinnú kampaň

Sú viac ako kolegovia. Sú rodina, Lidl rodina.

Firemná kultúra postavená na dôvere, súdržnosti a skutočných vzťahoch. Práve takú nájdete v Lidli. Diskontný reťazec predstavuje novú rodinnú kampaň, v ktorej opäť zahviezdili reálne zamestnankyne a zamestnanci.

Lidl si zakladá na spokojnosti svojich zamestnancov a verí, že dobrá práca sa začína tam, kde sa ľudia cítia dobre. Kde sa môžu spoľahnúť jeden na druhého, zasmiať sa, ale aj si pomôcť - presne ako doma. Aj preto aktuálna employer brandingová kampaň reťazca nesie jednoduché, no zároveň silné posolstvo, že jeho zamestnanci sú viac ako kolegovia, sú rodina.

Zamestnávateľská značka postavená na silných hodnotách

„V Lidli si uvedomujeme, že spokojnosť zamestnankýň a zamestnancov nie je len o plate a benefitoch, ale aj o pocite spolupatričnosti, bezpečia a ľudskej podpory. Dlhodobo budujeme prostredie, v ktorom sa zamestnanci necítia ako súčasť štruktúry, ale komunity. Naša nová kampaň prirodzene nadväzuje na našu stratégiu, ktorá kladie dôraz aj na medziľudské vzťahy a otvorenú komunikáciu,“ povedala Dáša Čierna, vedúca oddelenia Recruiting & Employer Branding Lidl Slovenská republika.

Lidl je stabilný a férový zamestnávateľ a pre svojich zamestnancov chce byť jednoznačnou prvou voľbou. V súčasnosti patrí medzi najoceňovanejších a najväčších zamestnávateľov na Slovensku. Svojim zamestnancom ponúka príležitosť na kariérny rast, atraktívne benefity a nadštandardné platy. Za uplynulé tri roky diskont investoval do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur. Tento rok na zvyšovanie platov vyčlenil ďalších viac ako 14 miliónov. Lidl aktuálne zamestnáva viac ako 6 700 ľudí, a to v 174 predajniach, troch logistických centrách a na centrále spoločnosti. Ročne reťazec vytvára v priemere stovky nových pracovných miest po celom Slovensku.

Kampaň postavená na skutočných príbehoch

Základom každej firmy sú jej zamestnanci. Medzi kľúčové priority diskontu patria práve ľudia, ktorí sú v centre jeho záujmu. To odzrkadľuje aj nová kampaň, na ktorej reťazec spolupracoval s kreatívnou agentúrou TRIAD Advertising. Cieľom kampane je ukázať, že kolegyne a kolegovia sa často stávajú aj súčasťou osobného života, niekedy dokonca rodinou. V kampani reťazec ukazuje, že rodinné väzby v Lidli nie sú len metafora na firemnú kultúru, ale sú skutočné. Aj v aktuálnej kampani sa pred objektív postavili zamestnanci, ktorí sú súčasťou života v Lidli každý deň. Tí sa podelili o reálne príbehy zo svojho života.

Manželský pár, bratia, mama a dcéra, či zamestnankyňa so štyrmi deťmi. Všetky tieto vzťahy zachytávajú najnovšie vizuály. Ivka, so štyrmi deťmi, ktorá zvláda výzvy v práci aj doma. Martinka a Adriana, ktoré sú nielen mama a dcéra, ale aj kolegyne. Bratia Lukáš a Marek, ktorí obaja manažujú svoje predajne a dokonca aj manželský pár Kristínka a Matúš.

„Každý z týchto kolegov je niečím výnimočný. Všetkých však spája jedno – robia svoju prácu srdcom a sú tu jeden pre druhého. Presne takúto kultúru v Lidli podporujeme a sme veľmi radi, že ju môžeme ukázať aj navonok prostredníctvom našej novej kampane,” hovorí Dáša Čierna.

V kampani nejde len o slogany. Ide o to, ako sa ľudia v práci cítia a čo si z nej odnášajú domov - sú to aj vzťahy, priateľstvá a pocit, že človek niekam patrí. Kampaň je o skutočných príbehoch, o spolupatričnosti, a o tom, ako sa za slovami „kolega“ a „kolegyňa“ môže skrývať bráško, mamka alebo aj láska. Dnes, keď mnohí hľadajú viac ako len zamestnanie, Lidl ukazuje, že je miestom, kde sa zamestnanci cítia príjemne a ľudia sú viac ako len kolegovia.

Všetko o Lidli ako zamestnávateľovi a tiež aktuálny prehľad voľných pracovných pozícií je k dispozícii na www.lidl.sk v sekcii Kariéra.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. TIPOS spustil novú kampaň
  2. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  3. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  8. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 273
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 8 526
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 736
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 349
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 866
  6. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 3 338
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 245
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 136
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Viktor Pamula: 5%. Nový záväzok NATO v Európe ? Bude to stačiť ?
  2. Dávid Polák: Všetko, čo ste nechceli vedieť o Gaze
  3. Rudolf Brídzik: Načo mi je perie ?
  4. Věra Tepličková: Utečú, zamrznú alebo zaútočia?
  5. Jozef Sitko: Domovina hnevu a mamonu?
  6. Ján Košč: Zisky namiesto miezd? Odborníci budú diskutovať o skutočných príčinách inflácie
  7. Ivan Čáni: Súdruh Blaha sa v Bruseli na rozdiel od Moskvy asi neskutočne zle cíti. Držia ho tam ale tie „smradľavé“ bruselské prachy.
  8. Jan Pražák: Senior sokolík
  1. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 110 522
  2. Dušan Koniar: Pokojne sa vzdám trinásteho dôchodku, ak 35 944
  3. Ivan Čáni: Ak rozbijem okno na Súmračnej, budem pre súdruha Blahu tiež „hrdý Slovák a hrdina“? 16 124
  4. Ivan Čáni: Blaha a mladý Kaliňák rýpu do Volkswagenu. 13 020
  5. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman 10 175
  6. Michaela Witters: Učiteľka postrkala škôlkarov rad radom do hlbokého bazéna a zažili traumu z topenia. 9 738
  7. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode? 9 039
  8. Elena Antalová: Pani riaditeľka STVR, to Vy? 8 902
  1. Věra Tepličková: Utečú, zamrznú alebo zaútočia?
  2. Marcel Rebro: Taxík do zóny smrti
  3. Radko Mačuha: Alojz Hlina má niečo čo Fico nikdy nebude mať.
  4. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman
  5. Radko Mačuha: Slovenská "Hospoda na Mýtince".
  6. Marian Nanias: Áno, jadrové palivo nie sú fazuľky….
  7. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode?
  8. Radko Mačuha: Tak sme si vyštrngali deň pracovného nasadenia.
  1. Viktor Pamula: 5%. Nový záväzok NATO v Európe ? Bude to stačiť ?
  2. Dávid Polák: Všetko, čo ste nechceli vedieť o Gaze
  3. Rudolf Brídzik: Načo mi je perie ?
  4. Věra Tepličková: Utečú, zamrznú alebo zaútočia?
  5. Jozef Sitko: Domovina hnevu a mamonu?
  6. Ján Košč: Zisky namiesto miezd? Odborníci budú diskutovať o skutočných príčinách inflácie
  7. Ivan Čáni: Súdruh Blaha sa v Bruseli na rozdiel od Moskvy asi neskutočne zle cíti. Držia ho tam ale tie „smradľavé“ bruselské prachy.
  8. Jan Pražák: Senior sokolík
  1. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 110 522
  2. Dušan Koniar: Pokojne sa vzdám trinásteho dôchodku, ak 35 944
  3. Ivan Čáni: Ak rozbijem okno na Súmračnej, budem pre súdruha Blahu tiež „hrdý Slovák a hrdina“? 16 124
  4. Ivan Čáni: Blaha a mladý Kaliňák rýpu do Volkswagenu. 13 020
  5. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman 10 175
  6. Michaela Witters: Učiteľka postrkala škôlkarov rad radom do hlbokého bazéna a zažili traumu z topenia. 9 738
  7. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode? 9 039
  8. Elena Antalová: Pani riaditeľka STVR, to Vy? 8 902
  1. Věra Tepličková: Utečú, zamrznú alebo zaútočia?
  2. Marcel Rebro: Taxík do zóny smrti
  3. Radko Mačuha: Alojz Hlina má niečo čo Fico nikdy nebude mať.
  4. Post Bellum SK: „Nech mi netvrdia, že prebudujú svet, tí, čo rozvrátili všetko, čo sa dalo,“ nestihol zaspievať Ivan Hoffman
  5. Radko Mačuha: Slovenská "Hospoda na Mýtince".
  6. Marian Nanias: Áno, jadrové palivo nie sú fazuľky….
  7. Věra Tepličková: Kňazi pri pôrode?
  8. Radko Mačuha: Tak sme si vyštrngali deň pracovného nasadenia.
SkryťZatvoriť reklamu