Čerstvé slovenské potraviny máte hneď za rohom – v Lidli

Kúpiť čerstvé a slovenské potraviny nikdy nebolo ľahšie.

Kampaň „Čerstvé slovenské potraviny hneď za rohom“ pripomína zákazníkom, že kvalitné, chutné a predovšetkým domáce výrobky majú dostupné pár krokov od domu – v ich najbližšom Lidli.

Jednotka v čerstvosti

Čerstvosť je dlhodobo jedným z hlavných pilierov, na ktorých diskont stavia svoju ponuku. Oceňujú to aj zákazníci a Lidl opakovane volia ako jednotku v čerstvosti na slovenskom trhu. V predajniach reťazca zároveň nájdu širokú škálu výrobkov zo Slovenska. Produkty sú každý deň dodávané priamo do regálov – čerstvá zelenina a ovocie od slovenských pestovateľov, mliečne výrobky ako jogurty, syry a maslo od domácich mliekarní či mäsové produkty od overených miestnych farmárov. Vďaka tomuto prístupu má zákazník istotu, že kupuje produkty s jasným pôvodom a maximálnou čerstvosťou.

„Nejde len o marketingové tvrdenie, ale o každodennú realitu v našich predajniach. Zákazníci si k nám prichádzajú po potraviny, ktorým dôverujú. Naše dlhodobé partnerstvá s domácimi dodávateľmi garantujú, že čerstvé lokálne potraviny sú skutočne základom nášho sortimentu. Zároveň sa aktívne snažíme zvyšovať počet slovenských produktov, čím priamo podporujeme slovenských výrobcov a farmárov,“ približuje filozofiu spoločnosti Timotej Strieš, vedúci marketingového oddelenia Lidl Slovenská republika.

Podpora slovenských pestovateľov

Spolupráca s lokálnymi dodávateľmi zároveň umožňuje spoločnosti Lidl pružne reagovať na preferencie slovenských spotrebiteľov a ponúknuť im produkty, ktoré zodpovedajú ich chutiam a potrebám. Podiel slovenských produktov v Lidli neustále rastie, pričom aktuálne dosahuje takmer 40%. V minulom roku diskont slovenským dodávateľom zaplatil viac ako 540 miliónov EUR za tovar, ktorý skončil na pultoch jeho slovenských predajní. Vďaka spolupráci Lidla s domácimi potravinármi však nájdete slovenské výrobky aj v zahraničí. V roku 2024 svoj tovar do zahraničných Lidlov exportovalo 84 domácich producentov a to v rekordnej hodnote 101 miliónov EUR. Táto suma predstavuje viac ako 2% z celkového ročného exportu agropotravinárskych výrobkov zo Slovenska. Aj to je dôkazom toho, že slovenské produkty sú naozaj svetové a dokážu uspieť aj v zahraničí.

Nová kampaň s obľúbenou babičkou

Kampaň „Čerstvé slovenské potraviny hneď za rohom“ nadväzuje na obľúbenú reklamu z roku 2023, v ktorej sympatická babička pravidelne chodila do Lidla práve preto, že tam vždy našla tie najčerstvejšie suroviny. Hoci potraviny kúpila v Lidli, svojim deťom a vnúčatám sa snažila navodiť dojem, že všetko pochádza z jej záhradky. Tento jednoduchý, ale silný príbeh si zákazníci veľmi obľúbili, pretože jasne ukázal, že za čerstvosťou nemusia putovať ďaleko a často sú kvalitné slovenské potraviny bližšie, než si myslíme. Kampaň získala ocenenia Zlatý klinec či Golden Drum a bodovala aj v zahraničí. Reklama z roku 2023 bola natoľko úspešná, že sa rozhodli adaptovať ju pre ďalšie krajiny. Očarila pobaltský trh a vidieť v médiách ju mohli napríklad ľudia napríklad v Litve.

V aktuálnej kampani Lidl opäť pracuje s týmto autentickým momentom a pripomína zákazníkom, že kvalitné a domáce produkty nie sú niečím nedostupným, ale sú súčasťou každodenného života.

„Kampaň v druhej línii komunikuje aj to, že Lidl je „za rohom“, čo znamená, že každý ho má naozaj blízko. Naším cieľom je, aby zákazník vedel, že v každej predajni Lidl na Slovensku nájde široký výber slovenských potravín a že tieto produkty sú tu preňho každý deň za nízke ceny. Chceme, aby ľudia mohli kedykoľvek jednoducho a pohodlne siahnuť po čerstvých domácich potravinách bez toho, aby museli zložito premýšľať, kam sa za nimi vybrať,“ dopĺňa Timotej Strieš.

Okrem samotnej čerstvosti je prednosťou Lidla aj cenovo dostupný sortiment. Kvalitné slovenské potraviny nemusia byť drahé, ale práve naopak – sú súčasťou každodenných nákupov širokého spektra slovenských zákazníkov. V Lidli zákazník nemusí robiť kompromisy medzi čerstvosťou, domácim pôvodom a cenovou dostupnosťou. „Kvalita, dostupnosť a čerstvosť – to je kombinácia, na ktorej Lidl dlhodobo stavia svoju stratégiu a ktorú potvrdzuje spokojnosť našich zákazníkov,“ uzatvára vedúci marketingového oddelenia Timotej Strieš.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  4. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  5. Plátené tašky a opakované použitie
  6. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  7. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  3. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  6. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 10 260
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 519
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 721
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 536
  5. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 361
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 734
  7. Plátené tašky a opakované použitie 2 933
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 1 933
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 10
  2. Michaela Witters: Učiteľka postrkala škôlkarov rad radom do hlbokého bazéna a zažili traumu z topenia.
  3. Martin Eštočák: Viac ako 2 300 podpisov za spravodlivú MHD v Prešove: Petíciu sme odovzdali mestu
  4. Jolana Čuláková: Štefan Harabin sa vyhráža trestnými oznámeniami politikom a farárovi zo Studienky
  5. Viktor Pamula: Deštrukcia redakcie TV Markíza pokračuje
  6. Vladimír Hebert: PANEL – Jedinečný festival komiksu
  7. Dávid Polák: Romantika násilia: Od pirátov k „bojovníkom za slobodu“
  8. František Kukura: Lucifer: Nositeľ zakázaného svetla
  1. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 24 641
  2. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 23 594
  3. Rado Surovka: Judáš vstal z mŕtvych a podal ruku Ficovi 12 421
  4. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 11 721
  5. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 11 487
  6. Ján Valchár: Ukrajinský darček na ruský deň detí (alebo ako spáliť ruskú flotilu zo záhradného domčeka) 10 759
  7. Věra Tepličková: Šok v Levoči 5 811
  8. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 4 883
  1. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  2. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  3. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
  4. Radko Mačuha: Veď na východe nič nieje.
  5. Yevhen Hessen: Ukrajinská komunita na Slovensku a dejiny kultúrnych väzieb
  6. Marcel Rebro: Deň detí bez otcov a s ruskými dronmi nad hlavou
  7. Věra Tepličková: Šok v Bratislave (voľné pokračovanie Šoku v Levoči)
  8. Marcel Rebro: Fico a jeho banda si kupujú za naše peniaze haciendy, Slováci posielajú drony obrancom Ukrajiny
  1. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 10
  2. Michaela Witters: Učiteľka postrkala škôlkarov rad radom do hlbokého bazéna a zažili traumu z topenia.
  3. Martin Eštočák: Viac ako 2 300 podpisov za spravodlivú MHD v Prešove: Petíciu sme odovzdali mestu
  4. Jolana Čuláková: Štefan Harabin sa vyhráža trestnými oznámeniami politikom a farárovi zo Studienky
  5. Viktor Pamula: Deštrukcia redakcie TV Markíza pokračuje
  6. Vladimír Hebert: PANEL – Jedinečný festival komiksu
  7. Dávid Polák: Romantika násilia: Od pirátov k „bojovníkom za slobodu“
  8. František Kukura: Lucifer: Nositeľ zakázaného svetla
  1. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 24 641
  2. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 23 594
  3. Rado Surovka: Judáš vstal z mŕtvych a podal ruku Ficovi 12 421
  4. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 11 721
  5. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 11 487
  6. Ján Valchár: Ukrajinský darček na ruský deň detí (alebo ako spáliť ruskú flotilu zo záhradného domčeka) 10 759
  7. Věra Tepličková: Šok v Levoči 5 811
  8. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 4 883
  1. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  2. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  3. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
  4. Radko Mačuha: Veď na východe nič nieje.
  5. Yevhen Hessen: Ukrajinská komunita na Slovensku a dejiny kultúrnych väzieb
  6. Marcel Rebro: Deň detí bez otcov a s ruskými dronmi nad hlavou
  7. Věra Tepličková: Šok v Bratislave (voľné pokračovanie Šoku v Levoči)
  8. Marcel Rebro: Fico a jeho banda si kupujú za naše peniaze haciendy, Slováci posielajú drony obrancom Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu