V Lidli je každý zamestnanec hviezdou

Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci. Pre Lidl však nejde iba o prázdne klišé, ale dlhodobé poznanie a záväzok súčasne.

Medzi kľúčové priority diskontu patrí pravidelná podpora svojich ľudí a zlepšovanie sa v oblasti Employer brandingu. Dokazuje to aj v kampani „Vážime si vás rovnako“, kde ukazuje, že silou diskontu je tím, ktorý ho tvorí.

Lidl je hrdý na fakt, že dlhodobo patrí medzi najlepších zamestnávateľov na Slovensku, čo potvrdzujú aj opakovane získané ocenenia. Ako vôbec prvý obchodný reťazec získal prestížne medzinárodné ocenenie TOP EMPLOYER, pričom zvíťazil už 9-krát po sebe. Vynikajúco si počína aj v domácej ankete a Najzamestnávateľom sa stal už po 6-krát.

„Tieto ocenenia potvrdzujú, že v centre našej pozornosti sú ľudia. Sú dôkazom, že cesta, ktorú sme si zvolili má naozaj zmysel. Zároveň sú pre nás motiváciou posúvať sa vpred a byť tak ešte atraktívnejším zamestnávateľom. Aj naďalej budeme pracovať na tom, aby sme pre naše zamestnankyne a našich zamestnancov boli jednoznačnou prvou voľbou," povedala Judit Dulin, konateľka pre rezort ľudských zdrojov Lidl Slovenská republika.

Rozdáva podpisy na všetky strany, ale filmová hviezda to nie je

Tentokrát Lidl postavil pred fotoaparát a kameru svojich zamestnancov. Kolegyne a kolegovia z centrály, predajne a skladu sa v novej kampani predstavia ako hviezdy Lidl – rapperka, programátor, DJ, športovkyňa a samozrejme aj filmová hviezda. Týchto hviezd má Lidl vyše 6 700 v 173 predajniach po celom Slovensku, v troch logistických centrách a na centrále. Lidl vo svojej novej kampani dokazuje, že tento diskontný reťazec nie je len o produktoch na pultoch, ktoré sú dostupné každý deň za nízke ceny, ale je to práve #teamlidl, ktorý zákaznícke zážitky výnimočnými. Preto sú aj zamestnanci diskontu pravidelne tvárami kreatívnych kampaní na podporu zamestnávateľskej značky.

Pamätá si množstvo kódov, ale programátor to nie je

Fotenie prebiehalo počas jedného dňa v predajni a v logistickom centre v Seredi. Počas neho boli využité rôzne rekvizity, špeciálne osvetlenie alebo unikátny make-up, aby boli vytvorené jedinečné zábery.

„Ďakujem veľmi pekne za príležitosť, vždy som sa chcela zúčastniť takéhoto fotenia, aby som mohla byť tvárou pre Lidl v nejakom článku, kampani. Takže veľmi pekne ďakujem a do budúcna určite so mnou kľudne rátajte, budem rada,“ hodnotí svoje prvé pôsobenie pred kamerou Natália Tóthová z centrály.

Nadšenie neskrýva ani Peter Novák z filiálky Lidl Vajnory: „Fotenie bolo príjemné, bola sranda. Produkciu tvorili príjemní ľudia, dobre sa s nimi pracovalo, presne mi ukázali, čo mám robiť, potom to celé dotvárali, bolo to veľmi fajn.“

Zvýšenie miezd a odmien, Lidl nezastavuje ani počas inflácie

Za uplynulé tri roky investoval diskont do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur, pričom tento rok na navýšenie miezd vyčlenil ďalších 14 miliónov. Pre zamestnanecké benefity v minulom roku vyčlenil približne päť miliónov eur, hodnota benefitov na jedného zamestnanca presahuje 800 eur. Ako zamestnávateľ zároveň podporuje rovnaké odmeňovanie žien a mužov. Aktivity Lidla ako zamestnávateľa dlhodobo oceňujú odborníci i verejnosť.

Všetko o Lidli ako zamestnávateľovi a tiež aktuálny prehľad voľných pracovných pozícií je k dispozícii na www.lidl.sk v sekcii Kariéra.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  2. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  2. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  4. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  7. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  8. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 12 969
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 965
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 7 424
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 637
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 585
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 127
  7. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 502
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 3 883
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Štefan Šturdzík: Robo
  2. Júlia Piraňa Mikolášiková: O oživenej pamäti kajúcnika od sýkorovcov
  3. Ján Šeďo: "Nie si vhodný pre prácu s robotníckou triedou", vyhodili ho !
  4. Vladimír Krátky: Kelňa Lupták - verzia 2 ?
  5. Adriana Karvaiová: Sedem dôvodov, prečo sa nestať muzikoterapeutom
  6. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  7. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  8. Lucia Francescato: Keď vám nikto nezaklope na dvere
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 53 617
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 42 310
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 155
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 20 899
  5. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 10 304
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 8 798
  7. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 6 943
  8. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 6 205
  1. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  2. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  3. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
  4. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente.
  5. Tupou Ceruzou: Spravodlivosť pre všetkých
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  8. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  1. Štefan Šturdzík: Robo
  2. Júlia Piraňa Mikolášiková: O oživenej pamäti kajúcnika od sýkorovcov
  3. Ján Šeďo: "Nie si vhodný pre prácu s robotníckou triedou", vyhodili ho !
  4. Vladimír Krátky: Kelňa Lupták - verzia 2 ?
  5. Adriana Karvaiová: Sedem dôvodov, prečo sa nestať muzikoterapeutom
  6. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  7. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  8. Lucia Francescato: Keď vám nikto nezaklope na dvere
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 53 617
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 42 310
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 155
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 20 899
  5. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 10 304
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 8 798
  7. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 6 943
  8. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 6 205
  1. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  2. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  3. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
  4. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente.
  5. Tupou Ceruzou: Spravodlivosť pre všetkých
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  8. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
SkryťZatvoriť reklamu