V Lidli je každý zamestnanec hviezdou

Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci. Pre Lidl však nejde iba o prázdne klišé, ale dlhodobé poznanie a záväzok súčasne.

Medzi kľúčové priority diskontu patrí pravidelná podpora svojich ľudí a zlepšovanie sa v oblasti Employer brandingu. Dokazuje to aj v kampani „Vážime si vás rovnako“, kde ukazuje, že silou diskontu je tím, ktorý ho tvorí.

Lidl je hrdý na fakt, že dlhodobo patrí medzi najlepších zamestnávateľov na Slovensku, čo potvrdzujú aj opakovane získané ocenenia. Ako vôbec prvý obchodný reťazec získal prestížne medzinárodné ocenenie TOP EMPLOYER, pričom zvíťazil už 9-krát po sebe. Vynikajúco si počína aj v domácej ankete a Najzamestnávateľom sa stal už po 6-krát.

„Tieto ocenenia potvrdzujú, že v centre našej pozornosti sú ľudia. Sú dôkazom, že cesta, ktorú sme si zvolili má naozaj zmysel. Zároveň sú pre nás motiváciou posúvať sa vpred a byť tak ešte atraktívnejším zamestnávateľom. Aj naďalej budeme pracovať na tom, aby sme pre naše zamestnankyne a našich zamestnancov boli jednoznačnou prvou voľbou," povedala Judit Dulin, konateľka pre rezort ľudských zdrojov Lidl Slovenská republika.

Rozdáva podpisy na všetky strany, ale filmová hviezda to nie je

Tentokrát Lidl postavil pred fotoaparát a kameru svojich zamestnancov. Kolegyne a kolegovia z centrály, predajne a skladu sa v novej kampani predstavia ako hviezdy Lidl – rapperka, programátor, DJ, športovkyňa a samozrejme aj filmová hviezda. Týchto hviezd má Lidl vyše 6 700 v 173 predajniach po celom Slovensku, v troch logistických centrách a na centrále. Lidl vo svojej novej kampani dokazuje, že tento diskontný reťazec nie je len o produktoch na pultoch, ktoré sú dostupné každý deň za nízke ceny, ale je to práve #teamlidl, ktorý zákaznícke zážitky výnimočnými. Preto sú aj zamestnanci diskontu pravidelne tvárami kreatívnych kampaní na podporu zamestnávateľskej značky.

Pamätá si množstvo kódov, ale programátor to nie je

Fotenie prebiehalo počas jedného dňa v predajni a v logistickom centre v Seredi. Počas neho boli využité rôzne rekvizity, špeciálne osvetlenie alebo unikátny make-up, aby boli vytvorené jedinečné zábery.

„Ďakujem veľmi pekne za príležitosť, vždy som sa chcela zúčastniť takéhoto fotenia, aby som mohla byť tvárou pre Lidl v nejakom článku, kampani. Takže veľmi pekne ďakujem a do budúcna určite so mnou kľudne rátajte, budem rada,“ hodnotí svoje prvé pôsobenie pred kamerou Natália Tóthová z centrály.

Nadšenie neskrýva ani Peter Novák z filiálky Lidl Vajnory: „Fotenie bolo príjemné, bola sranda. Produkciu tvorili príjemní ľudia, dobre sa s nimi pracovalo, presne mi ukázali, čo mám robiť, potom to celé dotvárali, bolo to veľmi fajn.“

Zvýšenie miezd a odmien, Lidl nezastavuje ani počas inflácie

Za uplynulé tri roky investoval diskont do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur, pričom tento rok na navýšenie miezd vyčlenil ďalších 14 miliónov. Pre zamestnanecké benefity v minulom roku vyčlenil približne päť miliónov eur, hodnota benefitov na jedného zamestnanca presahuje 800 eur. Ako zamestnávateľ zároveň podporuje rovnaké odmeňovanie žien a mužov. Aktivity Lidla ako zamestnávateľa dlhodobo oceňujú odborníci i verejnosť.

Všetko o Lidli ako zamestnávateľovi a tiež aktuálny prehľad voľných pracovných pozícií je k dispozícii na www.lidl.sk v sekcii Kariéra.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 564
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 090
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 127
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 347
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 242
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 876
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 681
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 624
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu