Lidl garancia: vždy nízke ceny, ktoré zákazníka (ne)prekvapia

Jediný diskont s predajňami po celom Slovensku - Lidl opäť dokazuje, že byť lídrom v oblasti nízkych cien nie je len prázdny slogan.

Diskontný reťazec ponúka zákazníkom kvalitné potraviny za trvalo nízke ceny, ktoré pravidelne upravuje tak, aby v každom regióne ponúkol najvýhodnejší nákup pre každého. Nejde pritom iba o krátkodobú akciu, ale dlhodobú a rokmi potvrdenú stratégiu Lidla.

Nízke ceny sa dotýkajú základných aj bežných potravín, ktoré Slováci denne nakupujú. Výrazne výhodnejšie si tak zákazníci môžu zaobstarať nielen čerstvé ovocie a zeleninu, ale aj mäsové výrobky, mlieko a mliečne výrobky, chrumkavé pečivo, osviežujúce ovocné šťavy a džúsy a mnohé ďalšie produkty. Lidl týmto potvrdzuje svoju pozíciu spoľahlivého partnera, ktorý rozumie potrebám svojich zákazníkov a robí všetko pre to, aby im umožnil výhodný nákup dnes, za týždeň, štyri mesiace a tiež budúci rok. Jednoducho kedykoľvek.

Efektívna stratégia pre udržateľné ceny

Napriek tomu, že na ceny množstvo rôznych faktorov, diskontný reťazec už dve desaťročia nastavuje svoje procesy tak, aby zákazníci nakupovali výhodne a bez kompromisov na kvalite. Kľúčom k úspechu je dôkladne premyslená obchodná stratégia, založená na dlhodobých a výnimočných vzťahoch s dodávateľmi, vysokom podiele privátnych značiek a efektívnom globálnom pôsobení.

Cena potravín je podľa prieskumov už dlho tým, čo trápi Slovákov najviac. Obavy zo zdražovania ešte výraznejšie narástli so začiatkom roka, no Lidl každého ubezpečuje, že v predajniach nájdu zákazníci nízke ceny každý deň. „Je to náš sľub pre zákazníkov a robíme všetko pre to, aby sme ho denne napĺňali,“ povedala Justyna Siekanko, konateľka Lidla zodpovedná za nákup.

Kvalita bez kompromisov

V každej jednej predajni Lidla môžete nakupovať bez obáv. Diskont znižuje jedine cenu a garantuje, že všetko, čo si prinesiete domov spĺňa najprísnejšie kvalitatívne požiadavky. „Nie je ľahké zdravo sa stravovať, preto sa snažíme zákazníkom pomôcť lepšie žiť. S dodávateľmi neustále pracujeme na zlepšovaní zloženia výrobkov našich privátnych značiek. Či už redukovaním obsahov cukru a soli alebo odstránením nežiadúcich prídavných látok. Spoločným úsilím tak uvádzame na trh výrobky, ktoré nielen plnia rámec zákonných noriem, ale i štandardy Lidl, ktoré stoja na najmodernejších vedeckých poznatkoch o tom, čo je dobré naše zdravie, naše okolie a našu planétu,“ povedala Zuzana Olšiak, vedúca úseku kvality Lidl Slovenská republika.

Kvalita je pre reťazec kľúčová a nerobí v nej žiadne kompromisy. Jeho primárnym cieľom je ponúkať zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Základná idea je jednoduchá – kvalitné produkty môžu príjemne prekvapiť nielen chuťou, ale aj cenou. Lidlu sa to darí predovšetkým vďaka jeho privátnym značkám, ktorými je charakteristický. Tie majú väčšinový podiel v jeho sortimente, pričom tvoria vyše 70 %. Vlastné značky v Lidli nájdete vo všetkých sortimentných kategóriách a v rámci stáleho sortimentu reťazec ponúka výrobky viac ako 120 rôznych privátnych značiek. Produkty vyrobené exkluzívne pre Lidl diskontu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má aj priamy dosah na kvalitu.

Podpora domácej produkcie

Absolútnou devízou obchodného reťazca je spolupráca so slovenskými dodávateľmi, ktorú rozvíja už dve desaťročia. Podiel ich výrobkov v diskonte sa blíži k 40 %. Aj vďaka nim nielen zvyšuje čerstvosť a kvalitu sortimentu, ale zo spolupráce profitujú najmä zákazníci a zároveň celá krajina.

„Sme pevnou súčasťou slovenskej ekonomiky, spoľahlivým partnerom pre našich dodávateľov, zákazníkov a zamestnancov. Lidl je stabilný partner, popri ktorom môžu domáci výrobcovia rásť a rozširovať sa. Nesmierne nás teší, že záujem o prehlbovanie spolupráce vidíme aj zo strany dodávateľov. Naďalej budeme pokračovať v spoločnej snahe vyhovieť našim zákazníkom,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci Corporate Affairs v Lidl Slovenská republika. Aktuálne je diskont partnerom takmer 300 slovenských potravinárov. Vďaka férovej spolupráci a zdieľaniu vedomostí môžu domáci dodávatelia skvalitňovať svoju výrobu a investovať do najnovších technológií. Navyše ponúka diskont dodávateľom možnosť rásť a otváram im pomyselné dvere do sveta. Slovenské výrobky sa nachádzajú v takmer 12 000 predajniach v 28 krajinách.

Úsilie, ktoré si zaslúži ocenenia

Lidl sa snaží byť rovnocenným a spoľahlivým partnerom ako pre dodávateľov, tak pre svojich zamestnancov a zamestnankyne, v neposlednom rade pre zákazníkov a komunity. V centre jeho pozornosti sú jednoducho ľudia, ktorí sú zároveň jeho motiváciou posúvať sa vpred.

Ocenenia, ktoré pravidelne získava, sú dôkazom toho, že je voľbou číslo jedna. Za rok 2024 sa už po 6-krát stal víťazom prestížnej domácej ankety Najzamestnávateľ. Uspel naprieč všetkými kategóriami najlepšie, po druhýkrát sa stal absolútnym víťazom ankety. Podarilo sa mu to ako jedinej firme v súťaži. Ako vôbec prvý obchodný reťazec získal prestížne medzinárodné ocenenie TOP EMPLOYER, pričom zvíťazil už 9-krát po sebe. Najnovšie si vyslúžil aj ocenenie Merkúr, ktoré potvrdilo, že je najlepším daňovníkom na Slovensku. Štát vyhodnotil Lidl ako „vysoko spoľahlivý“ subjekt v rámci indexu daňovej spoľahlivosti už po 10-krát.

Ďalšie zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  2. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  3. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  5. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  6. eFleet Day 2025: Poznáme program a prezentujúcich
  7. S Kauflandom môže pomôcť každý, štartuje zbierka potravín
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom
  1. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  2. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  3. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  4. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  5. Knižnice získavajú novú príležitosť
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Slováci oddnes nakupujú exotiku s BUBO za 50%. 8 759
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 7 828
  3. Pravda o 50 % zľavách BUBO? Koľko ich vlastne je? 7 348
  4. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 5 350
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 4 917
  6. Ísť do kúpeľov je IN 4 752
  7. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 539
  8. Vypite bar s ministrom, teraz za polovičnú cenu 4 422
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Štefan Šturdzík: Slepý, hluchý pele.
  2. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie!
  3. Juraj Tušš: Technológie budúcnosti
  4. Ľubomír Maretta: Kráska
  5. Martin Ondráš: Kružnica smrti doktora Chudého
  6. Lukáš Čelinák: Krádež menom inflácia: Je vyprázdňovanie našich vreciek skutočne nevyhnutné pre ekonomický rast?
  7. Eva Bachletová: Mocní
  8. Otilia Horrocks: Pán Žilinka, nájdite odvahu a odmietnite doživotnú rentu, prosím
  1. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 28 995
  2. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 177
  3. Radko Mačuha: "Žiadna pandémia krívačky a slintačky neexistuje". ( fikcia) 18 201
  4. Rado Surovka: Liečba Ficom na demenciu národa nezaberá. 10 669
  5. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 9 223
  6. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 282
  7. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 6 508
  8. Ján Šeďo: Opozícia sa "pridáva aj nepridáva" k protestom, v zákulisí niečo "buble". 6 506
  1. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  2. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  3. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  4. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  5. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  6. Tupou Ceruzou: Žandári
  7. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia
  8. Radko Mačuha: Fico už nieje antivaxer.
  1. Štefan Šturdzík: Slepý, hluchý pele.
  2. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie!
  3. Juraj Tušš: Technológie budúcnosti
  4. Ľubomír Maretta: Kráska
  5. Martin Ondráš: Kružnica smrti doktora Chudého
  6. Lukáš Čelinák: Krádež menom inflácia: Je vyprázdňovanie našich vreciek skutočne nevyhnutné pre ekonomický rast?
  7. Eva Bachletová: Mocní
  8. Otilia Horrocks: Pán Žilinka, nájdite odvahu a odmietnite doživotnú rentu, prosím
  1. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 28 995
  2. Janka Bittó Cigániková: Pán Fico, nemajte strach! My na vašu úroveň neklesneme 19 177
  3. Radko Mačuha: "Žiadna pandémia krívačky a slintačky neexistuje". ( fikcia) 18 201
  4. Rado Surovka: Liečba Ficom na demenciu národa nezaberá. 10 669
  5. Richard Vilkus: Keď vládnu burani, päťkári a Samuel Migaľ. 9 223
  6. Ján Valchár: Domáca sviňa za milión Eur a ako nesexovať päťkrát denne 7 282
  7. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 6 508
  8. Ján Šeďo: Opozícia sa "pridáva aj nepridáva" k protestom, v zákulisí niečo "buble". 6 506
  1. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
  2. Tupou Ceruzou: Doživotná renta
  3. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom
  4. Radko Mačuha: J&T postavte planetárium M.R. Štefánika.
  5. Radko Mačuha: Ficovi zdochla koza a preto Slovensku zdochne celé stádo.
  6. Tupou Ceruzou: Žandári
  7. Tupou Ceruzou: Mimoriadna situácia
  8. Radko Mačuha: Fico už nieje antivaxer.
SkryťZatvoriť reklamu