Lidl garancia: vždy nízke ceny, ktoré zákazníka (ne)prekvapia

Jediný diskont s predajňami po celom Slovensku - Lidl opäť dokazuje, že byť lídrom v oblasti nízkych cien nie je len prázdny slogan.

Diskontný reťazec ponúka zákazníkom kvalitné potraviny za trvalo nízke ceny, ktoré pravidelne upravuje tak, aby v každom regióne ponúkol najvýhodnejší nákup pre každého. Nejde pritom iba o krátkodobú akciu, ale dlhodobú a rokmi potvrdenú stratégiu Lidla.

Nízke ceny sa dotýkajú základných aj bežných potravín, ktoré Slováci denne nakupujú. Výrazne výhodnejšie si tak zákazníci môžu zaobstarať nielen čerstvé ovocie a zeleninu, ale aj mäsové výrobky, mlieko a mliečne výrobky, chrumkavé pečivo, osviežujúce ovocné šťavy a džúsy a mnohé ďalšie produkty. Lidl týmto potvrdzuje svoju pozíciu spoľahlivého partnera, ktorý rozumie potrebám svojich zákazníkov a robí všetko pre to, aby im umožnil výhodný nákup dnes, za týždeň, štyri mesiace a tiež budúci rok. Jednoducho kedykoľvek.

Efektívna stratégia pre udržateľné ceny

Napriek tomu, že na ceny množstvo rôznych faktorov, diskontný reťazec už dve desaťročia nastavuje svoje procesy tak, aby zákazníci nakupovali výhodne a bez kompromisov na kvalite. Kľúčom k úspechu je dôkladne premyslená obchodná stratégia, založená na dlhodobých a výnimočných vzťahoch s dodávateľmi, vysokom podiele privátnych značiek a efektívnom globálnom pôsobení.

Cena potravín je podľa prieskumov už dlho tým, čo trápi Slovákov najviac. Obavy zo zdražovania ešte výraznejšie narástli so začiatkom roka, no Lidl každého ubezpečuje, že v predajniach nájdu zákazníci nízke ceny každý deň. „Je to náš sľub pre zákazníkov a robíme všetko pre to, aby sme ho denne napĺňali,“ povedala Justyna Siekanko, konateľka Lidla zodpovedná za nákup.

Kvalita bez kompromisov

V každej jednej predajni Lidla môžete nakupovať bez obáv. Diskont znižuje jedine cenu a garantuje, že všetko, čo si prinesiete domov spĺňa najprísnejšie kvalitatívne požiadavky. „Nie je ľahké zdravo sa stravovať, preto sa snažíme zákazníkom pomôcť lepšie žiť. S dodávateľmi neustále pracujeme na zlepšovaní zloženia výrobkov našich privátnych značiek. Či už redukovaním obsahov cukru a soli alebo odstránením nežiadúcich prídavných látok. Spoločným úsilím tak uvádzame na trh výrobky, ktoré nielen plnia rámec zákonných noriem, ale i štandardy Lidl, ktoré stoja na najmodernejších vedeckých poznatkoch o tom, čo je dobré naše zdravie, naše okolie a našu planétu,“ povedala Zuzana Olšiak, vedúca úseku kvality Lidl Slovenská republika.

Kvalita je pre reťazec kľúčová a nerobí v nej žiadne kompromisy. Jeho primárnym cieľom je ponúkať zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Základná idea je jednoduchá – kvalitné produkty môžu príjemne prekvapiť nielen chuťou, ale aj cenou. Lidlu sa to darí predovšetkým vďaka jeho privátnym značkám, ktorými je charakteristický. Tie majú väčšinový podiel v jeho sortimente, pričom tvoria vyše 70 %. Vlastné značky v Lidli nájdete vo všetkých sortimentných kategóriách a v rámci stáleho sortimentu reťazec ponúka výrobky viac ako 120 rôznych privátnych značiek. Produkty vyrobené exkluzívne pre Lidl diskontu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má aj priamy dosah na kvalitu.

Podpora domácej produkcie

Absolútnou devízou obchodného reťazca je spolupráca so slovenskými dodávateľmi, ktorú rozvíja už dve desaťročia. Podiel ich výrobkov v diskonte sa blíži k 40 %. Aj vďaka nim nielen zvyšuje čerstvosť a kvalitu sortimentu, ale zo spolupráce profitujú najmä zákazníci a zároveň celá krajina.

„Sme pevnou súčasťou slovenskej ekonomiky, spoľahlivým partnerom pre našich dodávateľov, zákazníkov a zamestnancov. Lidl je stabilný partner, popri ktorom môžu domáci výrobcovia rásť a rozširovať sa. Nesmierne nás teší, že záujem o prehlbovanie spolupráce vidíme aj zo strany dodávateľov. Naďalej budeme pokračovať v spoločnej snahe vyhovieť našim zákazníkom,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci Corporate Affairs v Lidl Slovenská republika. Aktuálne je diskont partnerom takmer 300 slovenských potravinárov. Vďaka férovej spolupráci a zdieľaniu vedomostí môžu domáci dodávatelia skvalitňovať svoju výrobu a investovať do najnovších technológií. Navyše ponúka diskont dodávateľom možnosť rásť a otváram im pomyselné dvere do sveta. Slovenské výrobky sa nachádzajú v takmer 12 000 predajniach v 28 krajinách.

Úsilie, ktoré si zaslúži ocenenia

Lidl sa snaží byť rovnocenným a spoľahlivým partnerom ako pre dodávateľov, tak pre svojich zamestnancov a zamestnankyne, v neposlednom rade pre zákazníkov a komunity. V centre jeho pozornosti sú jednoducho ľudia, ktorí sú zároveň jeho motiváciou posúvať sa vpred.

Ocenenia, ktoré pravidelne získava, sú dôkazom toho, že je voľbou číslo jedna. Za rok 2024 sa už po 6-krát stal víťazom prestížnej domácej ankety Najzamestnávateľ. Uspel naprieč všetkými kategóriami najlepšie, po druhýkrát sa stal absolútnym víťazom ankety. Podarilo sa mu to ako jedinej firme v súťaži. Ako vôbec prvý obchodný reťazec získal prestížne medzinárodné ocenenie TOP EMPLOYER, pričom zvíťazil už 9-krát po sebe. Najnovšie si vyslúžil aj ocenenie Merkúr, ktoré potvrdilo, že je najlepším daňovníkom na Slovensku. Štát vyhodnotil Lidl ako „vysoko spoľahlivý“ subjekt v rámci indexu daňovej spoľahlivosti už po 10-krát.

Ďalšie zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 7 946
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 855
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 113
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 5 492
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 229
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 731
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 619
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu