Privátne značky Lidla majú Slováci najradšej, zvíťazili až v 12 kategóriách

Diskontný reťazec Lidl je charakteristický svojimi privátnymi značkami. Tie mu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má tiež priamejší dosah na kvalitu.

V sortimente diskontu sa nachádzajú od jeho príchodu na slovenský trh, tvoria viac ako 70 % jeho sortimentu a ponúka ich naprieč všetkými kategóriami. Záujem zákazníkov o privátne značky neustále rastie a prieskum dokázal, že práve vlastné značky Lidla majú Slováci najradšej.

„Tešíme sa, že Slováci dôverujú našim privátnym značkám a patria medzi ich obľúbené. Z výsledkov prieskumov máme obrovskú radosť, no zároveň ich vnímame ako záväzok. Naďalej budeme pracovať na tom, aby pre našich zákazníkov boli prvou voľbou a budeme ponúkať kvalitné produkty každý deň za nízke ceny,“ povedal Martin Nagy, obchodný riaditeľ Lidla.

V prieskumoch agentúry NMS Market Research Slovakia si Slováci zvolili za najobľúbenejšie privátne značky práve tie z Lidla. Víťazmi sa stali až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov. Výsledky sú z online prieskumov vykonaných v období októbra až decembra na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

Celkovo najobľúbenejšími vo svojich kategóriách sa stali značky Alesto a Pikok. Alesto je najobľúbenejšou značkou v kategórii oriešky, značka Pikok zase zvíťazila v kategóriách balených salám a balených párkov. Najobľúbenejšími privátnymi značkami Slovákov sú Pilos, Lupilu, Saguaro, Pikok, Fin Carré a Floralys. Značka Pilos sa stala najobľúbenejšou privátnou značkou mlieka, balených syrov ale aj jogurtov a tvarohových dezertov. Vynikajúce výsledky dosiahla aj značka Pikok, ktorá je najobľúbenejšou privátnou značkou balených šuniek. Na líderskej pozícii spomedzi privátnych značiek tabuľkových čokolád sa umiestnila značka Fin Carré. Obľúbenou privátnou značkou je aj Lupilu, ktorá získala prvenstvo hneď v dvoch kategóriách, a to detské výživy a plienky. Za svoju najobľúbenejšiu značku balených vôd Slováci najčastejšie označili Saguaro a víťazom v kategórii toaletný papier sa stala značka Floralys.

„Privátne značky Lidla dokážu bezpochyby konkurovať nielen privátnym značkám iných reťazcov, ale aj značkovým výrobkom, a to najmä v kategóriách mlieka, syru, jogurtov, balených salám či párkov. Silná pozícia privátnych značiek Lidla je navyše v čase stabilná - značky Pilos a Pikok si držia svoju líderskú pozíciu, pričom rast značky Fin Carré ju dostal počas sledovaného obdobia na vedúce miesto medzi privátnymi značkami čokolád," povedal Michal Tóth, analytik NMS Market Research s.r.o.

Podiel privátnych značiek v Lidli prevyšuje 70 %, pričom v stálom sortimente ponúka zákazníkom produkty viac ako 120 rôznych vlastných značiek. Zákazníci ich nájdu naprieč sortimentom, vo všetkých tovarových kategóriách. Základná idea je jednoduchá – kvalitné produkty môžu príjemne prekvapiť nielen chuťou, ale aj cenou. Pretože to čo je kvalitne a chutné, nemusí byť nevyhnutne drahé. „Kvalita je pre nás kľúčová keďže ako diskont spravidla neponúkame pri jednotlivých výrobkoch alternatívy. V kvalite nerobíme žiadne kompromisy. Navyše, pri privátnych značkách na rozdiel od značkových produktov presne poznáme zloženie a výrobné postupy, čo nám umožňuje rýchlejšie reagovať a strážiť kvalitu produktov,“ uzavrel Nagy.

Vlastné značky Lidla oceňujú zákazníci, verejnosť aj odborníci. Za svoje privátne značky reťazec dlhodobo získava ocenenie Best Buy, ktoré zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. V rámci neho spotrebitelia rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality vlastných značiek je práve v Lidli. Pravidelne získava aj medaile Qudal, symbolizujúce najvyššiu kvalitu. Tieto ocenenia sa udeľujú na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky, ktorý realizuje medzinárodná organizácia ICERTIAS. Značka Dulano prednedávnom získala ocenenie Superbrands, ktoré je prejavom dôvery spotrebiteľov a odbornej poroty Brand Council. Značka Lupilu sa opakovane stala Najdôveryhodnejšou značkou, a to na základe nezávislého prieskumu zameraného na dôveru spotrebiteľov.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 162
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 759
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 194
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 876
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 302
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 525
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 417
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 260
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Milan Buno: Temnota v podaní Stephena Kinga. Desivá a vražedná! | 7 knižných tipov
  2. Martin Fronk: Smernica č. 666/2025 Z.z.
  3. Martin Fronk: Keď metla prednáša o gramotnosti
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 2.
  5. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 1.
  6. Milan Srnka: Ficov parlamentný rybník
  7. Tomáš Mikloško: Toxické peklo: Ako rozpoznať narcistu a jeho obeť
  8. Ľudmila Križanovská: Charakter človeka sa spozná v náročných životných situáciách. Je to naozaj tak?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 269
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 345
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 047
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 938
  5. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 106
  6. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 059
  7. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 6 698
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 674
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  1. Milan Buno: Temnota v podaní Stephena Kinga. Desivá a vražedná! | 7 knižných tipov
  2. Martin Fronk: Smernica č. 666/2025 Z.z.
  3. Martin Fronk: Keď metla prednáša o gramotnosti
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 2.
  5. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 1.
  6. Milan Srnka: Ficov parlamentný rybník
  7. Tomáš Mikloško: Toxické peklo: Ako rozpoznať narcistu a jeho obeť
  8. Ľudmila Križanovská: Charakter človeka sa spozná v náročných životných situáciách. Je to naozaj tak?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 269
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 345
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 047
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 938
  5. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 106
  6. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 059
  7. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 6 698
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 674
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu