Vyviera pod úpätím Slavkovského štítu. Tatranská minerálka je slovenský unikát

V ďalšej časti seriálu Príbeh značky sme hovorili s konateľom spoločnosti Tanawa.

Vpravo Anton Ulbricht, konateľ spoločnosti Tanawa, ktorá vyrába tatranskú minerálku.Vpravo Anton Ulbricht, konateľ spoločnosti Tanawa, ktorá vyrába tatranskú minerálku. (Zdroj: Mkreo)

Po stáročia vyviera z prírodného prameňa vo Vysokých Tatrách. Má vzácne vyváženú skladbu minerálov vhodnú pre pravidelnú konzumáciu. Jednu z najprestížnejších minerálnych vôd pila dokonca aj samotná kráľovná Mária Terézia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viac nám o príbehu Tatranskej minerálky prezradil konateľ spoločnosti Anton Ulbricht.

Tatranská minerálka je na prvý pohľad exkluzívna minerálna voda, na aký segment cieli?

V prvom rade sme sa zamerali na reštaurácie a hotely, pretože to je posolstvo našej minulosti. Mierime do tej najlepšej gastronómie, teda najlepších reštaurácií, hotelov a zariadení, ktoré dokážu profitovať z toho, že máme vodu veľmi vysokej kvality nielen v slovenskom meradle, ale aj v zahraničí.

SkryťVypnúť reklamu

Slovensko je bohaté na minerálne pramene, v predaji je množstvo minerálnych vôd, no vaša nie. Prečo necielite aj na bežného spotrebiteľa?

Vychádza to z toho, že sme v klimaticky náročných podmienkach, ktoré nám znemožňujú také fungovanie, aké by si výroba minerálnej vody zaslúžila. Sme v exponovanom teréne, kde je v zime veľa snehu komplikovaná doprava a veľa turistov. Sme v národnom parku a nemáme priestor, aby sme fungovali ako veľká fabrika. Všetko sa odohráva v logisticky náročných podmienkach, čo sa odráža aj na cene našej minerálky.

Tatranská minerálka je skutočne unikátna a má obmedzenú kapacitu, hodinový prietok máme len 700 litrov. Z toho sa musíme pokúšať vyťažiť čo najviac. Segment maloobchodu je pre značky, ktoré sú schopné zásobovať vo veľkom. My musíme dbať na to, aby voda nič zo svojej kvality nestratila a dostali sme ju k zákazníkom v čo najlepšom stave.

SkryťVypnúť reklamu

Prečo by ľudia mali piť Tatranskú minerálku? V čom je jej jedinečnosť?

Je to hlavne tým, kde sa nachádza samotný prameň. Ten vyviera spod úpätia Slavkovského štítu v srdci Vysokých Tatier. Sme sprostredkovatelia toho, aby sme tú čistú vodu, kým ju dostaneme do fľaše, nepokazili.

Nikto presne nevie, z akej hĺbky naša voda vyviera. Jej čistota je 100-percentná. Rozdiel oproti ostatným vodám je v tom, že vyviera vo Vysokých Tatrách, kde podložie neobsahuje mäkké horniny, aké sa nachádzajú v iných častiach Slovenska.

Tatranská minerálka vyviera v žulovom podloží, preto sa do nej dostával málo látok z hornín a je aj nízko mineralizovaná a obsahuje prírodný Co2. Bublinky vo vode sú teda prírodného charakteru, nijako ju neupravujeme. Tak, ako ju zachytíme z prameňa, tak ju distribuujeme do fliaš. Čistota našej vody je unikát, ktorý nám dnes už závidí celý svet.

SkryťVypnúť reklamu

Nízka mineralizácia znamená, že Tatranskú minerálku môžeme piť každý deň?

Áno, toto je vo svete veľmi preferované, lebo nízka mineralizácia znamená viacero dôležitých vecí. V prvom rade nemení chuť jedla a nápoja, hlavne vína či rýb.

Ako vyzerá proces spracovania vody?

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CAR8C na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Príbeh značky

Prežila monarchiu, svetové vojny, odštátnenie aj privatizáciu. Korunou jej príbehu je pútnické miesto – hora Butkov.


Vo firme si zakladajú na hodnotách.


Súvisiace témy: Príbeh značky
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  4. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  7. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  8. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Aplikácia Otvorené drevo potvrdzuje transparentnosť LESY SR
  4. Drevo pod kontrolou: Ako technológia RFID mení vývoz drevnej hmo
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  8. Private equity fondy menia budúcnosť rodinného podnikania
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu 13 536
  2. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom 8 200
  3. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom 4 591
  4. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 4 560
  5. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta 3 260
  6. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 3 193
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu 2 977
  8. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 1 420
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Anežka Richtariková: Rady skúseneho učiteľa
  2. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová?
  3. Monika Albertiová: Kritika nie je útok: PS versus Hnutie Slovensko. Zas do seba kopú - a Fico sa smeje
  4. Matej Lanča: Gendrová lingvistika – a komu tím prospějete?
  5. Ivan Mlynár: Dokáže chamtivý lotor Fico s uctievačmi jeho hriechov, vymazať Slovensko z mapy Európy ?
  6. Anton Kovalčík: Z národovca zradcom národa. Jozef Tiso pred rokom 1919. Prvá časť.
  7. Viera Gáliková: Ženy, muži, zamilovanosť a Igor Timko
  8. Tomáš Hrubý: Bledé lýtko a palacinky
  1. Ivan Čáni: Migaľ si svoje prvé a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou aj posledné volebné obdobie užíva „naplno“. 31 308
  2. Ivo Nesrovnal: Matúš, vďaka za pozvanie, ale pod toto sa nepodpíšem. Ad električka v Petržalke. 25 870
  3. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú. 10 559
  4. Martin Sukupčák: Ako jeden primátor "urbanizuje" mesto L. Mikuláš 7 781
  5. Juraj Kumičák: Atrapa 7 571
  6. Daniel Guľaš: Drony nad Moskvou: Úderný zásah do ruskej ekonomiky 6 794
  7. Ľudmila Križanovská: Zlákal ju multilevel marketing. Prišla o peniaze, aj priateľov 5 819
  8. Otilia Horrocks: Kto je tu vlastne podozrivý? Matovičovci, ktorí zverejnia mená — alebo tí, čo mlčia? 5 575
  1. Marcel Rebro: Slováci dokážu závidieť polosirote rehabilitačný tábor a beznohému protézu
  2. Marcel Rebro: Kaliňákove tanky, Pearl Harbor a slovenský ministerský časostroj
  3. Marcel Rebro: Verím, že dobijeme dobrým ľuďom baterky
  4. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  5. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  6. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  7. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  8. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
SkryťZatvoriť reklamu