Príbeh značky je názov nového projektu, v ktorom sa postupne predstavia viaceré úspešné firmy a spoločnosti, ktoré prezradia niečo zo svojej histórie a priblížia tajomstvo svojho úspechu.
Ďalšia relácia prináša Príbeh značky Philip Morris v podaní generálnej riaditeľky pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko Andrey Gontkovičovej.
Hovoria o transformácii od tabakovej spoločnosti na bezdymovú, dokonca, že robia najväčšiu protifajčiarsku kampaň na Slovensku. Ako reagujú zákazníci na nové bezdymové produkty? A znamená to, že klasické cigarety sa stanú minulosťou?
Viac nám v Príbehu značky povedala Andrea Gontkovičová, generálna manažérka Philip Morris pre Česko, Slovensko a Maďarsko.
Do spoločnosti Philip Morris nastúpila v roku 1997. Odvtedy sa vypracovala na generálnu riaditeľku.
„Už pri pracovnom pohovore pred 27 rokmi ma veľmi upútala energia, intelektuálny náboj a atmosféra, ktorú som v tejto spoločnosti našla,“ hovorí Andrea Gontkovičová.
Diskusiu si môžete vypočuť aj tu a pozrieť aj tu.