Príbeh značky je názov nového projektu, v ktorom sa postupne predstavia viaceré úspešné firmy a spoločnosti, ktoré prezradia niečo zo svojej histórie a priblížia tajomstvo svojho úspechu.
Úvodná relácia prináša Príbeh značky Petit Press v podaní generálneho riaditeľa vydavateľstva Alexeja Fulmeka.
Alexej Fulmek spoluzakladal denník SME a od začiatku stojí v čele vydavateľstva Petit Press. Ktoré okamihy vo svojej kariére považuje za zlomové? A čo by zmenil, keby mohol? Po viac ako tridsiatich rokoch hovorí, že je potrebné diskutovať s konšpiromédiami. Zhováral sa s ním Jozef Mozol.
Najdlhšie slúžiaci generálny riaditeľ v oblasti médií tiež vysvetlil, akú úlohu v slovenskej spoločnosti zohráva denník SME, ako vníma súčasný mediálny boj a silnejúci vplyv sociálnych médií a či a dokedy prežije printová verzia denníka SME či regionálnych titulov MY.

Zaspomína si tiež na najťažšie časy, keď tento svet opustili jeho spolupracovníci Karol Ježík a Peter Vajda, kedy bratislavské tlačiarne odmietli tlačiť denník SME, keď do vydavateľstva vstúpila finančná skupina Penta, čo spôsobilo odchod kľúčových ľudí a vznik Denníka N.
Prezradí, z čoho mal počas svojej kariéry najväčšiu radosť a aký je Alexej Fulmek v súkromí.
Diskusiu si môžete vypočuť aj tu a pozrieť aj tu.