Odmietli nás tlačiť, založili sme vlastnú tlačiareň, hovorí Alexej Fulmek

Najdlhšie slúžiaci riaditeľ médií na Slovensku dnes hovorí, že je potrebné diskutovať s konšpiromédiami. Toto je príbeh vydavateľstva Petit Press.

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press.Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press. (Zdroj: Mkreo)

Príbeh značky je názov nového projektu, v ktorom sa postupne predstavia viaceré úspešné firmy a spoločnosti, ktoré prezradia niečo zo svojej histórie a priblížia tajomstvo svojho úspechu.

Úvodná relácia prináša Príbeh značky Petit Press v podaní generálneho riaditeľa vydavateľstva Alexeja Fulmeka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alexej Fulmek spoluzakladal denník SME a od začiatku stojí v čele vydavateľstva Petit Press. Ktoré okamihy vo svojej kariére považuje za zlomové? A čo by zmenil, keby mohol? Po viac ako tridsiatich rokoch hovorí, že je potrebné diskutovať s konšpiromédiami. Zhováral sa s ním Jozef Mozol.

SkryťVypnúť reklamu

Najdlhšie slúžiaci generálny riaditeľ v oblasti médií tiež vysvetlil, akú úlohu v slovenskej spoločnosti zohráva denník SME, ako vníma súčasný mediálny boj a silnejúci vplyv sociálnych médií a či a dokedy prežije printová verzia denníka SME či regionálnych titulov MY.

Zaspomína si tiež na najťažšie časy, keď tento svet opustili jeho spolupracovníci Karol Ježík a Peter Vajda, kedy bratislavské tlačiarne odmietli tlačiť denník SME, keď do vydavateľstva vstúpila finančná skupina Penta, čo spôsobilo odchod kľúčových ľudí a vznik Denníka N.

Prezradí, z čoho mal počas svojej kariéry najväčšiu radosť a aký je Alexej Fulmek v súkromí.

Diskusiu si môžete vypočuť aj tu a pozrieť aj tu.

Príbeh značky

Prežila monarchiu, svetové vojny, odštátnenie aj privatizáciu. Korunou jej príbehu je pútnické miesto – hora Butkov.


Vo firme si zakladajú na hodnotách.


Súvisiace témy: Príbeh značky
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 626
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 128
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 131
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 246
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 213
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 899
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 724
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 564
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu