Počuli ste o virtuálnej pobočke poisťovne? Z domu ju navštevuje stále viac ľudí

Popri zaužívanom interbankingu si Slováci čoraz častejšie spravujú aj svoje poistenie online. Mať svoje zmluvy, platby či škody pod kontrolou z pohodlia domova dokáže v mnohom uľahčiť život. Registráciou do eKooperativa, ktorú zvládnete za pár minút, máte 24 hodín denne prístup do online pobočky poisťovne cez svoj telefón, tablet alebo počítač.

Osobný účet v klientskom portáli eKooperativa umožňuje vyhľadať si kedykoľvek všetky aktuálne aj ukončené poistné zmluvy a udržiavať si prehľad o ich stave.Osobný účet v klientskom portáli eKooperativa umožňuje vyhľadať si kedykoľvek všetky aktuálne aj ukončené poistné zmluvy a udržiavať si prehľad o ich stave.

Osobný účet v klientskom portáli eKooperativa umožňuje vyhľadať si kedykoľvek všetky aktuálne aj ukončené poistné zmluvy a udržiavať si prehľad o ich stave. To sa týka aj všetkých kontaktných údajov a adries. „V eKooperative nie je problém si kedykoľvek zmeniť a upraviť osobné údaje, a to bez toho, aby bolo treba niekam chodiť. Výhodou klientskeho portálu je aj to, že ponúka okamžitý prehľad o škodách, ktoré sa klientom stali, zobrazuje aktuálny stav ich riešenia a umožňuje doložiť prípadne chýbajúce dokumenty pohodlne elektronicky,“ vysvetľuje hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA Silvia Nosková Illášová a dodáva, že v rovnako prehľadnej sekcii je k dispozícii aj história platieb poistného vrátane upozornení na ešte nezaplatené poistné.

Portál eKooperativa šetrí čas nielen prehľadom potrebných informácií na zmluvách, ale aj vďaka možnosti podniknúť ďalšie praktické kroky. Tou najzákladnejšou je priama úhrada poistného online, a to buď kartou, QR kódom alebo cez internet banking. Samozrejmosťou je aj online zadávanie žiadosti k zmene či zrušeniu zmluvy. „Pri nastavovaní funkcionalít tejto digitálnej klientskej zóny sme sa riadili v prvom rade tým, čo klienti považujú za najpraktickejšie riešenie ich potrieb. Preto je možné si cez svoj osobný účet zakúpiť aj nové poistenie a v neposlednom rade nahlásiť aj vzniknutú škodovú udalosť“ dopĺňa Silvia Nosková Illášová.

Počet užívateľov eKooperativy stále rastie

Klientsky portál eKooperativa bol po prvýkrát uvedený do života už v roku 2018 a odvtedy prechádza priebežným vylepšovaním. „Už pred začiatkom pandémie si dokázali naši klienti vybaviť touto formou množstvo vecí online. Práve nová situácia však viacero procesov našej digitalizácie ešte urýchlila. Výsledkom bolo, že za uplynulý rok sme náš kontakt s klientmi v online prostredí začali zvyšovať oveľa výraznejšie,“ uvádza zástupkyňa Kooperativy a ďalej pokračuje: „Klienti na to reagujú veľmi dobre. Vidíme, že im online forma uzatvárania a spravovania svojich poistiek vyhovuje a nepovažujú ju za nijako zložitú. To platí pre využívanie osobného online účtu, ale aj ďalších možností elektronickej komunikácie, či ostatné zlepšováky, ako napr. online kalkulačku na výpočet autopoistenia alebo platbu poistného priamo cez mobil.“ Aktuálne si cez svoj účet na portáli eKooperativa na diaľku sleduje a spravuje svoje poistenie už viac ako 75-tisíc klientov a ďalších 145-tisíc klientov už prešlo na bezpapierovú komunikáciu s poisťovňou.

Trend digitalizácie v poisťovniach si pochvaľujú nielen užívatelia, ale prospieva aj životnému prostrediu. V Kooperative dnes uzatvárajú elektronicky už 85 % všetkých poistných zmlúv. „Keďže jedna zmluva obsahuje v priemere 15 listov A4, vďaka spolupráci s našimi klientmi takto ročne ušetríme až 12 ton papiera. V prepočte to znamená, že pomôžeme zachrániť každý rok 200 stromov. V trende moderných riešení, ktoré uľahčujú život klientom a zároveň pomáhajú znižovať našu uhlíkovú stopu, sme rozhodnutí aj naďalej pokračovať,“ uzatvára Silvia Nosková Illášová.

Registrácia do klientskej zóny eKooperativa a prehľad všetkých jej funkcionalít sú dostupné aj priamo z hlavnej stránky poisťovne www.kooperativa.sk.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 472
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 082
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 127
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 508
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 240
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 870
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 645
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 624
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu