Kia prechádza transformáciou, vo vrecku má aj Guinnessov rekord

Kia predstavila nové logo, slogan a ohlásila transformáciu značky. Jej nový slogan znie: Movement that inspires.

Ambiciózna a progresívna značka Kia začala oslavu nového začiatku predstavením loga a sloganu. Už pri ich prezentácii na nočnej oblohe stavila na kreativitu, čím sa postarala o Guinnessov rekord. O zobrazenie loga žiariaceho na nočnej oblohe sa postaralo neuveriteľných 303 drónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanej pyrotechnickej šou. Týmto sa Kia postarala o svetový Guinnessov rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov, ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Oslnivú show môžete vidieť nižšie.

Načítavam video...

Nové logo symbolizuje odhodlanie a prísľub značky Kia, prinášať zákazníkom produkty, ktoré im poskytnú inšpiratívne okamihy. Symetria loga demonštruje dôveru a rastúce krivky loga predstavujú rastúce ambície spoločnosti Kia.


Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie v rýchlo sa meniacom automobilovom priemysle. Kia, okrem úplne nového loga, zmenila aj svoj slogan. Pôvodný „The Power to Surprise“ nahradila novým sloganom, ktorý znie „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“), pretože verí, že pohyb je základnou súčasťou nášho vývoja.

Potreba pohybu je zakomponovaná v DNA každého človeka a predstavuje túžbu po spoznávaní nového a rozširovaní si obzorov. Keď sa pohybujeme, vidíme nové veci, zažívame nové skúsenosti, stretávame nových ľudí, objavujeme nové perspektívy, slovom inšpirujeme sa. Pohyb zahŕňa koncept neustálej zmeny, vývoja a inšpirácie.

SkryťVypnúť reklamu

Všetky tieto aktivity predstavujú začiatok transformácie, ktorá spočíva v spopularizovaní elektrických vozidiel a rozšírení pôsobenia do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti. Kia bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov.

Na spopularizovanie elektrických vozidiel, Kia stavila na úplne nový, revolučný model Kia EV6. Model EV6 predpovedá ako budú vyzerať najbližšie elektrické vozidilá kórejskej značky, kým donedávna tak vyzerali len odvážne skice a koncepty, dnes je to realita. Je sa veru na čo tešiť!

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 472
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 082
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 127
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 508
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 240
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 870
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 645
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 624
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu