Kia prechádza transformáciou, vo vrecku má aj Guinnessov rekord

Kia predstavila nové logo, slogan a ohlásila transformáciu značky. Jej nový slogan znie: Movement that inspires.

Ambiciózna a progresívna značka Kia začala oslavu nového začiatku predstavením loga a sloganu. Už pri ich prezentácii na nočnej oblohe stavila na kreativitu, čím sa postarala o Guinnessov rekord. O zobrazenie loga žiariaceho na nočnej oblohe sa postaralo neuveriteľných 303 drónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanej pyrotechnickej šou. Týmto sa Kia postarala o svetový Guinnessov rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov, ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Oslnivú show môžete vidieť nižšie.

Načítavam video...

Nové logo symbolizuje odhodlanie a prísľub značky Kia, prinášať zákazníkom produkty, ktoré im poskytnú inšpiratívne okamihy. Symetria loga demonštruje dôveru a rastúce krivky loga predstavujú rastúce ambície spoločnosti Kia.


Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie v rýchlo sa meniacom automobilovom priemysle. Kia, okrem úplne nového loga, zmenila aj svoj slogan. Pôvodný „The Power to Surprise“ nahradila novým sloganom, ktorý znie „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“), pretože verí, že pohyb je základnou súčasťou nášho vývoja.

Potreba pohybu je zakomponovaná v DNA každého človeka a predstavuje túžbu po spoznávaní nového a rozširovaní si obzorov. Keď sa pohybujeme, vidíme nové veci, zažívame nové skúsenosti, stretávame nových ľudí, objavujeme nové perspektívy, slovom inšpirujeme sa. Pohyb zahŕňa koncept neustálej zmeny, vývoja a inšpirácie.

SkryťVypnúť reklamu

Všetky tieto aktivity predstavujú začiatok transformácie, ktorá spočíva v spopularizovaní elektrických vozidiel a rozšírení pôsobenia do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti. Kia bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov.

Na spopularizovanie elektrických vozidiel, Kia stavila na úplne nový, revolučný model Kia EV6. Model EV6 predpovedá ako budú vyzerať najbližšie elektrické vozidilá kórejskej značky, kým donedávna tak vyzerali len odvážne skice a koncepty, dnes je to realita. Je sa veru na čo tešiť!

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  2. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  3. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  4. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  5. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  6. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina
  7. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu
  8. Výnimočný víkend v Košiciach: Biela noc priniesla umenie aj chuť
  1. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  2. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  3. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  4. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  5. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  6. Neuhádol ani jedno číslo a predsa vyhral 100 000 eur
  7. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina
  8. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu
  1. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie 10 250
  2. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 9 545
  3. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina 8 047
  4. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne 3 692
  5. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu 3 357
  6. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov 2 614
  7. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 2 612
  8. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 1 821
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Radko Mačuha: Ficove vlastenectvo, je ako riedené mlieko.
  2. Anton Lisinovič: Čítanie z knižnice: Chlapci od Bobrej rieky
  3. Jozef Javurek: Tri telesá
  4. Viktor Pamula: Prežili sme holokaust
  5. Jozef Kurty: Buď ako my, inak nemáš práva
  6. Adriana Boysová: Kde bolo, tam bolo
  7. Ľuboš Vodička: Slovenský Tádž Mahal, mauzóleum v Krásnohorskom Podhradí
  8. Jan Pražák: Není nad to, než se pořádně zasmát na cizí účet
  1. Rastislav Puchala: Konečne dobrá správa o slovenskej ekonomike a spoločnosti vôbec 34 130
  2. Ivan Čáni: „Matovič, Lipšic a Naď už dávno mali sedieť v base.“ 18 936
  3. Jozef Černek: André Rieu – muž, umelec, megaloman, otec. Kráľ gýču. Alebo človek, ktorý spravil vážnu hudbu zábavnou. 14 081
  4. Martin Fronk: Slovenský "Mordor": Podzemný labyrint plný vína, bosoriek a atómových krytov, o ktorom vedel len málokto 10 269
  5. Jozef Maťaše: Toto si Martin Benka nezaslúži! 7 861
  6. Ján Valchár: Niet dňa bez rafinérie (alebo Pray for Hatatitla!) 6 132
  7. Rado Surovka: Rómska otázka ? Huliak to vyrieši. 5 643
  8. Miroslav Daniš: Dymová clona Oskar Rósza 4 946
  1. Radko Mačuha: Ficove vlastenectvo, je ako riedené mlieko.
  2. Karol Galek: Kto nič nerobí nič nepokazí - heslo ministerky Sakovej nás stálo miliardy
  3. Monika Nagyova: V lete som ešte nevedela, či som feministka
  4. Radko Mačuha: "Najväčšia hrozba pre EU nieje Rusko".
  5. Post Bellum SK: Samizdat – symbol vzdoru v čase neslobody
  6. Marcel Rebro: Keď vojna vezme manžela a otca, hory pomáhajú nájsť nádej
  7. Anna Brawne: Pán Pellegrini, že vám tá nenávisť voči LGBTI+ Ľuďom nevadila, keď ste podpisovali tú Ústavu..
  8. Věra Tepličková: Šťastný Deň starých rodičov
SkryťZatvoriť reklamu