Vydavateľstvo Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj reklamy v regiónoch

Obchodná sieť divízie regionálnych týždenníkov MY bude úzko spolupracovať s RegioMedia pri predaji reklamy pre regionálne rádiá.

BRATISLAVA - Divízia regionálnych týždenníkov MY, ktorá spadá pod vydavateľský dom Petit Press a spoločnosť RegioMedia sa dohodli na spolupráci pri predaji reklamného priestoru klientom v regiónoch.

Sieť MY si za dlhé roky existencie vybudovala kvalitnú a efektívnu obchodnícku základňu. Obchodníci poznajú regionálne požiadavky klientov, vedia komunikovať tak regionálne nastavenia kampaní, ako aj nadregionálne celosieťové kampane.

Aktuálne je v jej v portfóliu 22 regionálnych týždenníkov MY, 28 schránkových titulov ECHO, schránkové noviny Pardon, 26 spravodajských portálov MYregiony.sme.sk s mesačnou návštevnosťou viac ako 1,4 milióna reálnych užívateľov a silnou komunitou viac ako 450 tisíc fanúšikov v 55 skupinách na sociálnej sieti facebook.

„Spoluprácu s RegioMediou vnímame ako rozšírenie našich služieb pre klientov. Vieme im ponuku spracovať komplexnejšie a to ako pre regionálne typy kampaní, tak aj pre celoslovenské alebo špeciálne zamerané kampane. Klienti tak od nás dostanú benefit, keďže z jedného miesta vedia vyriešiť objednanie rôznych mediatypov, ktoré sú pre nich vhodné. Zároveň je táto obchodná spolupráca aj novou príležitosťou pre našich viac ako 45 regionálnych obchodníkov,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov MY.

„Obchodníci divízie MY vzájomnou spoluprácou s RegioMediou získajú do svojho ponukového portfólia okrem našich regionálnych týždenníkov, všetkých domovských produktov vydavateľského domu Petit Press, webových produktov, sociálnych sietí aj nové produkty, a to reklamu v regionálnych rádiách a obecných a mestských rozhlasoch,“ dodal Milan Mokráň.

RegioMedia aktuálne zastrešuje ako media representative 12 regionálnych rádií a s ďalšími 3 spolupracuje. Sú medzi nimi známe regionálne rádiá s dlhoročnou tradíciou ako napríklad Rádio Lumen, Rebeca, Beta, Záhorácke rádio, rádio Liptov, SiTy, Kiss ale napríklad aj mladšie Trnavské rádio, Viva a Goldies.

RegioMedia doteraz regionálny obchod pre regionálne rádiá nevykonávala, zameriavala sa na nadregionálny obchod. Regionálny obchod si zastrešovali jednotlivé rádiá. „Našou snahou je priniesť do regionálnych rádií čo najviac financií, preto sme sa rozhodli venovať aj regionálnemu obchodu. Keďže v aktuálnej dobe je neefektívne rozbiehať sieť vlastných regionálnych obchodníkov, ktorí by sa predajom len reklamy v regionálnych rádiách ťažko uživili, rozhodli sme sa obchodovanie rádií v regiónoch outsorsovať. S možnosťou spolupráce sme oslovili nám blízke médium – regionálne noviny siete MY,“ povedala konateľka spoločnosti Miriam Kittler.

Spoločnosť RegioMedia bude aj naďalej zastávať doterajšiu pozíciu media representative zastúpenia v komunikácii s mediálnymi a reklamnými agentúrami, nadregionálnymi klientmi, v obchodovaní špeciálnych projektov a štátnych kampaní. „V prípade regionálneho obchodu dodaného zo strany nášho partnera, siete MY, budeme plniť úlohu kompletnej administrácie obchodných požiadaviek smerom na rádiá tak, aby všetky kampane zbehli v zmysle požiadavky od zadávateľov reklamy,“ spresnila Miriam Kittler.

„Na spoluprácu s tímom siete MY sa naozaj teším a verím, že táto na slovenskom mediálnom trhu neobvyklá spolupráca, bude mať efekt ako pre regionálne rádiá, RegioMediu, sieť týždenníkov MY tak aj pre klientov,“ uzatvára Miriam Kittler.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Učebnica TATRA SCOOL priblíži deťom svet peňazí modernou formou
  4. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis
  5. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  6. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  7. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou
  8. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  1. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  2. Učebnica TATRA SCOOL priblíži deťom svet peňazí modernou formou
  3. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  4. LESY SR otvorili predajňu Lesnícke pochúťky
  5. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  6. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou
  7. Bratislava Design Week 2025: Internát sa mení na kreatívny hub
  8. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis
  1. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 29 362
  2. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 25 621
  3. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 11 160
  4. Ľuboš Fellner otvorene 8 098
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 6 348
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 330
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 220
  8. Cestovateľský hit desaťročí leží v Ázii – s 55% zľavou 3 693
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Dávid Polák: Izrael, Západný breh a medzinárodné právo. Časť 4.
  2. Martin Fronk: Kam chodila Sisi pešo?
  3. Ernest Klotton: Emocionálna spoveď o bolesti, ktorú nikto nechce zažiť
  4. Irena Šimuneková: Skrytý klenot Veľkej Fatry - Čutkovská dolina
  5. Rastislav Puchala: Lacko Fantóci konsoliduje
  6. Miroslav Ferkl: Človek Martin. 
  7. Ján Škerko: Tak rád som s tebou žil, láska
  8. Ernest Klotton: O mne
  1. Radko Mačuha: Nepríjemná správa pre Fica a Uhríka. 104 623
  2. Monika Albertiová: Facka Ficovi. Slovensko sa prebúdza! 22 364
  3. Martin Sukupčák: Otvorený list ministrovi Blanárovi 20 146
  4. Elena Antalová: Zvyšok života si nepokazím 8 405
  5. Radko Mačuha: Rusko má všetky predpoklady na dobytie Ukrajiny. 6 754
  6. Ivan Mlynár: Čurillovci sú v domácom väzení, pretože Ficovi a Šutaj Eštokovi nejde matematika. 6 413
  7. Radoslav Záhumenský: Celé Slovensko v mini verzii? Park, kde prejdete celé Slovensko za pár minút! 5 466
  8. Věra Tepličková: Keby sme my vedeli... 4 853
  1. Radko Mačuha: Osobná skúsenosť s Róbertom Ficom.
  2. Jana Čavojská: Obed pre 500 nezlomných obyvateľov Charkiva
  3. Dušan Koniar: Ako vystúpiť z Európskej Únie v troch krokoch
  4. Marcel Rebro: Od Leningradu k Ukrajine: blokády, hlad a lož ako ruská tradícia
  5. Věra Tepličková: Demokrati sociálni a ich nápad genitálny
  6. Radko Mačuha: Rusko má všetky predpoklady na dobytie Ukrajiny.
  7. Marcel Rebro: Ak sa má uzdraviť dieťa, potrebuje zdravú mamu
  8. Věra Tepličková: Pravdepodobná reakcia Smeru na vylúčenie z PES alebo Načo mi je perie?
SkryťZatvoriť reklamu