Utorok, 9. marec, 2021 | Meniny má FrantiškaKrížovkyKrížovky

Vydavateľstvo Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj reklamy v regiónoch

Obchodná sieť divízie regionálnych týždenníkov MY bude úzko spolupracovať s RegioMedia pri predaji reklamy pre regionálne rádiá.

BRATISLAVA - Divízia regionálnych týždenníkov MY, ktorá spadá pod vydavateľský dom Petit Press a spoločnosť RegioMedia sa dohodli na spolupráci pri predaji reklamného priestoru klientom v regiónoch.

Sieť MY si za dlhé roky existencie vybudovala kvalitnú a efektívnu obchodnícku základňu. Obchodníci poznajú regionálne požiadavky klientov, vedia komunikovať tak regionálne nastavenia kampaní, ako aj nadregionálne celosieťové kampane.

Aktuálne je v jej v portfóliu 22 regionálnych týždenníkov MY, 28 schránkových titulov ECHO, schránkové noviny Pardon, 26 spravodajských portálov MYregiony.sme.sk s mesačnou návštevnosťou viac ako 1,4 milióna reálnych užívateľov a silnou komunitou viac ako 450 tisíc fanúšikov v 55 skupinách na sociálnej sieti facebook.

„Spoluprácu s RegioMediou vnímame ako rozšírenie našich služieb pre klientov. Vieme im ponuku spracovať komplexnejšie a to ako pre regionálne typy kampaní, tak aj pre celoslovenské alebo špeciálne zamerané kampane. Klienti tak od nás dostanú benefit, keďže z jedného miesta vedia vyriešiť objednanie rôznych mediatypov, ktoré sú pre nich vhodné. Zároveň je táto obchodná spolupráca aj novou príležitosťou pre našich viac ako 45 regionálnych obchodníkov,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie regionálnych týždenníkov MY.

„Obchodníci divízie MY vzájomnou spoluprácou s RegioMediou získajú do svojho ponukového portfólia okrem našich regionálnych týždenníkov, všetkých domovských produktov vydavateľského domu Petit Press, webových produktov, sociálnych sietí aj nové produkty, a to reklamu v regionálnych rádiách a obecných a mestských rozhlasoch,“ dodal Milan Mokráň.

RegioMedia aktuálne zastrešuje ako media representative 12 regionálnych rádií a s ďalšími 3 spolupracuje. Sú medzi nimi známe regionálne rádiá s dlhoročnou tradíciou ako napríklad Rádio Lumen, Rebeca, Beta, Záhorácke rádio, rádio Liptov, SiTy, Kiss ale napríklad aj mladšie Trnavské rádio, Viva a Goldies.

RegioMedia doteraz regionálny obchod pre regionálne rádiá nevykonávala, zameriavala sa na nadregionálny obchod. Regionálny obchod si zastrešovali jednotlivé rádiá. „Našou snahou je priniesť do regionálnych rádií čo najviac financií, preto sme sa rozhodli venovať aj regionálnemu obchodu. Keďže v aktuálnej dobe je neefektívne rozbiehať sieť vlastných regionálnych obchodníkov, ktorí by sa predajom len reklamy v regionálnych rádiách ťažko uživili, rozhodli sme sa obchodovanie rádií v regiónoch outsorsovať. S možnosťou spolupráce sme oslovili nám blízke médium – regionálne noviny siete MY,“ povedala konateľka spoločnosti Miriam Kittler.

Spoločnosť RegioMedia bude aj naďalej zastávať doterajšiu pozíciu media representative zastúpenia v komunikácii s mediálnymi a reklamnými agentúrami, nadregionálnymi klientmi, v obchodovaní špeciálnych projektov a štátnych kampaní. „V prípade regionálneho obchodu dodaného zo strany nášho partnera, siete MY, budeme plniť úlohu kompletnej administrácie obchodných požiadaviek smerom na rádiá tak, aby všetky kampane zbehli v zmysle požiadavky od zadávateľov reklamy,“ spresnila Miriam Kittler.

„Na spoluprácu s tímom siete MY sa naozaj teším a verím, že táto na slovenskom mediálnom trhu neobvyklá spolupráca, bude mať efekt ako pre regionálne rádiá, RegioMediu, sieť týždenníkov MY tak aj pre klientov,“ uzatvára Miriam Kittler.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Porovnanie cien 4-izbových bytov v Bratislave. Poznáme víťaza
  2. Tichá hrozba menom oxidačný stres. Ako sa pred ním chrániť?
  3. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  4. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  5. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  6. Nové číslo Historickej revue
  7. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  8. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať?
  9. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia
  10. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele
  1. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  2. Porovnanie cien 4-izbových bytov v Bratislave. Poznáme víťaza
  3. Tichá hrozba menom oxidačný stres. Ako sa pred ním chrániť?
  4. Metropolis sa stane ikonickou stavbou Bratislavy
  5. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  6. Svieže jarné ceny v PLANEO Elektro sú aj v marci extra výhodné
  7. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  8. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  9. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  10. Nové číslo Historickej revue
  1. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať? 26 800
  2. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia 15 688
  3. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými? 13 558
  4. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj 13 515
  5. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 11 755
  6. Nové číslo Historickej revue 8 804
  7. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele 8 782
  8. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní? 8 116
  9. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami 7 895
  10. Telo v karanténe, jar a domácnosť, rozhovor s Denisou Dvončovou 7 460
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY regióny - správy

Ilustračné foto.

Bytovku našťastie nebolo potrebné evakuovať, jedna osoba sa zranila.

10 h
Ilustračné foto.

Za uplynulý týždeň nemocnica začala už aj s plánovanými výkonmi.

12 h

Vďaka dodržiavaniu striktných hygienických opatrení sa darí mieru pozitivity znižovať.

12 h
MUDr. Miroslava Galgánková

V Čadci zaočkovali už tisíce ľudí. Horúčka a únava sú úplne bežnou reakciou organizmu.

13 h