Zákazníci už môžu navštíviť pub, ktorému v kríze pomohli

Takmer tisíc verných zákazníkov sa zapojilo do iniciatívy #PodporSvojPub. Poskytli tak peňažnú pomoc pre gastro podniky, ktoré počas korona opatrení museli na viac ako dva mesiace zavrieť svoje prevádzky.

Ilustr. fotoIlustr. foto (Zdroj: Archív KR)

Vďaka tejto iniciatíve získalo skoro 500 reštaurácií, pivární, barov či kaviarní finančnú pomoc vo výške takmer 17 000 €. Poukazy, ktoré zákazníci zakúpili, si môžu vo svojom obľúbenom podniku uplatňovať od 20. mája - dňa otvorenia interiérov gastro prevádzok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Náhly výpadok príjmov a tržieb ich dostal do ťažkej ekonomickej situácie. Na pomoc ohrozeným podnikom prišla iniciatíva #PodporSvojPub, ktorú zastrešuje Slovenské združenie výrobcov piva a sladu.

Nielen pivovary, ale aj ďalší výrobcovia a dodávatelia pre gastro sektor, spojili sily so zákazníkmi a poskytli podnikom okamžitú finančnú pomoc počas korona opatrení.

SkryťVypnúť reklamu

POČAS KORONY POMOHLI, DNES SI TO UŽIJÚ

„Iniciatívu Podpor Svoj Pub sme rozbehli začiatkom apríla. Zapojiť sa do nej mohli všetky gastro prevádzky. Bezmála 500 sa bezplatne zaregistrovalo na webe iniciatívy. Z nich si mohli zákazníci vybrať, ktorú podporia kúpou poukazu na budúci spotrebu,“ hovorí Jana Shepperd, prezidentka Slovenského združenia výrobcov piva a sladu:

„Samotná iniciatíva sa oficiálne skončila uvoľnením 4. fázy korona opatrení a otvorením interiéru podnikov. Vďaka takmer tisícke verných zákazníkov získali zapojené podniky finančnú pomoc vo výške skoro 17 000 €. Zakúpené poukazy si od 20. mája až do 27. augusta 2020, môžu zákazníci uplatniť v podniku, ktorý podporili.“

POMÁHAJME AJ NAĎALEJ

Ani uvoľnením poslednej fázy korona opatrení to gastro prevádzky nebudú mať ľahké. Sadnúť si v podniku „na jedno“ s priateľmi, bude mať kvôli pokračujúcim prísnym hygienickým opatreniam svoje obmedzenia. Pomáhať prevádzkam je preto stále potrebné.

SkryťVypnúť reklamu

„Výrobcovia a dodávatelia pre gastro sektor aj naďalej pomáhajú prevádzkam napr. štartovacími balíčkami či marketingovou podporou. Vychádzajú im v ústrety v oblasti platieb za faktúry, rôznym poradenstvom, ale aj žiadaním o pomoc zo strany štátu aj po skončení núdzového stavu,“ spresňuje pomoc Jana Shepperd:

„Pomôcť podnikom rozbehnúť kľúčovú letnú sezónu však môže každý z nás. Napríklad aj tak, že pozvete ľudí, s ktorými sa chcete stretnúť, von. Podporiť svoj pub či podnik môžete tiež rezerváciou pre rodinný obed, pivo s kolegami, či kávu s kamarátkou. Každý, kto má rád posedenie s priateľmi či partiou, môže podať niektorému podniku pomocnú ruku. Ísť na jedno tak dostane ďalší rozmer.“

ĎAKUJEME

Iniciatívu #PodporSvojPub , okrem členských pivovarov združenia - HEINEKEN Slovensko, Plzeňský Prazdroj Slovensko a Pivovar Steiger – podporili ďalší výrobcovia a dodávatelia do gastro segmentu: BUDIŠ, Coca-Cola, Kofola, Lunys, Mattoni 1873, Staropramen – Slovakia a ST. NICOLAUS. Garanciu nad projektom zároveň prebrali aj sektorové združenia: Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska, Asociácia výrobcov nealkoholických nápojov a minerálnych vôd, Potravinárska komora Slovenska a Slovenský zväz kuchárov a cukrárov.

SkryťVypnúť reklamu

„Radi by sme sa poďakovali všetkým našim partnerom ako aj zákazníkom, ktorí kúpou poukazu poskytli nielen potrebnú finančnú pomoc, ale urobili aj vzácne gesto spolupatričnosti a lojality,“ zhrnula na záver Jana Shepperd.

#MyVasPotrebujeme

Ekonomické dôsledky pandémie ohrozujú aj posledné nezávislé printové médiá v našich mestách a obciach. Patrí medzi ne aj sieť regionálnych týždenníkov MY, ktorá pod touto hlavičkou prevádzkuje 23 platených týždenníkov, 27 spravodajských regionálnych webov a viac ako 50 FB stránok.

Toto všetko už môže byť čoskoro minulosťou, pretože ekonomický útlm nám spôsobil masívny prepad predaja a príjmov. Ak chcete, aby aj vo vašom meste alebo v regióne zostali zachované kritické a nezávislé médiá (noviny a web) a ak chcete, aby vás o práci mesta a života v ňom neinformovali iba mestom financované média, podporte nás. Už aj sumou 4€ mesačne prispievate k tomu, aby sme mohli aj naďalej prinášať aktuálne a pravdivé informácie o živote vo vašom regióne, meste a obci. Vašu podporu teraz potrebujeme viac ako inokedy predtým. Ďakujeme!

Chcem podporiť →

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 327
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 053
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 125
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 772
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 237
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 857
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 624
  8. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 596
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu