Týždenníky MY spúšťajú iniciatívu #MYtozvladneme

Aktuálnu situáciu ohľadom koronavírusu dokážeme zvládnuť iba spoločne a práve to je cieľom kampane #MYtozvladneme, spojiť ľudí a pomáhať si navzájom.

Logo novej kampane #MYtozvladneme, ktorú spustili týždenníky MYLogo novej kampane #MYtozvladneme, ktorú spustili týždenníky MY (Zdroj: Petit Press a.s.)

#MYtozvladneme

Iniciatívu #MYtozvladneme spustili regionálne týždenníky MY, ako reakciu na súčasnú situáciu ohľadne šíriaceho sa koronavírusu. Jej hlavným cieľom je spájať ľudí zo všetkých regiónov Slovenska a aj Slovákov žijúcich v zahraničí, aby sa svojimi príspevkami navzájom inšpirovali, povzbudili, prejavili si solidaritu a spolupatričnosť.

„Primárne prostredníctvom sociálnych sietí chceme vyzvať ľudí, aby sa navzájom podporili a inšpirovali, či už fotografiami, videami alebo zaujímavými príbehmi a takisto si dokázali pomôcť, prípadne si vymeniť zaujímavé rady a tipy. V takýchto chvíľach je samozrejme veľmi dôležité si uvedomovať vážnosť situácie, ale rovnako podstatné je tiež nestrácať optimizmus a nádej,“ povedal Peter Ciglan z marketingu týždenníkov MY.

Jedným zo zámerov iniciatívy je tiež vytvorenie priestoru pre dobrovoľné angažovanie sa jednotlivcov, či firiem, ktorí majú záujem pomôcť, či už pri výrobe ochranných prostriedkov alebo zabezpečení nákupu pre starších ľudí a podobne. Na druhej strane zase ponúknuť možnosť sa ozvať práve tým, ktorí to potrebujú.

Kampaň bude prebiehať na facebookových stránkach jednotlivých titulov MY a na instagramovom účte @myregiony, kde budú môcť ľudia posielať svoje príspevky. Každý príspevok zdieľaný v rámci tohto projektu má niesť označenie symbolickým hashtagom #MYtozvladneme, ktorý je zároveň aj názvom celej iniciatívy.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 607
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 108
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 127
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 267
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 242
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 881
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 710
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 610
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu