Utorok, 15. október, 2019 | Meniny má Terézia

Regionálne týždenníky MY prichádzajú s veľkou novinkou

Sieť najčítanejších regionálnych novín na Slovensku štartuje od pondelka 27. mája 2019 svoju ďalšiu etapu v úplne novom dizajne.

Nový dizajn titulky týždenníka MYNový dizajn titulky týždenníka MY(Zdroj: M KREO)

Jedným z hlavných cieľov bolo zatraktívniť vizuálnu stránku novín, dosiahnuť prehľadnejší a modernejší vzhľad.

Nový dizajn novín má taktiež prispieť k zmenám v rámci samotného obsahu. Jedným z hlavných cieľov je posilnenie lokálneho a komunitného obsahu, ktorý bude obsahovať viac správ z okolitých obcí, miest, ale aj mestských štvrtí.

„Bavme sa úplne na rovinu. Zatiaľ nedokážeme najlepšie spracovať parlamentné voľby alebo svetový hokejový šampionát. A ani možno nevyriešime hneď problémy veľkého sveta, ale chceme byť užitoční a dôveryhodní pre bežných ľudí v ich malom svete (dedine, meste alebo regióne) a robiť pre nich noviny z miest, kde sami žijú a bývajú.“

Článok pokračuje pod video reklamou

„V tom je naša skutočná pridaná hodnota a v tom najlepší byť dokážeme,“ zdôraznil Peter Vavro, riaditeľ obsahu a divízny šéfredaktor týždenníkov MY a časopisov ECHO.

Ďalším krokom je komplexné spracovanie ťažiskových článkov z konkrétneho regiónu prostredníctvom jasne štruktúrovaných hlavných tém, ktoré budú zahŕňať hlavný článok, rozhovory, ankety, infografiku a podobne.

„Nič nie je staršie ako včerajšie noviny, alebo ako status na FB spred dvoch hodín. Preto chceme robiť kľúčové a ťažiskové udalosti v obciach a mestách komplexne a z viacerých uhlov pohľadu. Nie robiť všetko priemerne, ale iba niečo a nadpriemerne,“ dodáva Peter Vavro.

„Som rád že sa nám tak krátko po nástupe Petra Vavra na post riaditeľa obsahu podarilo kľúčové obsahové zmeny zapracovať do nového dizajnu týždenníkov. Chceme sa ešte viac zameriavať na užšie prepojenie s našimi regionálnymi čitateľmi a to bol aj jeden z dôvodov obsahových zmien týždenníkov,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie MY.

Grafickými úpravami prešla kompletne celá štruktúra novín. Výrazné zmeny v dizajne sa dotkli titulnej strany, v ktorej sa zdôraznil pôvodný názov konkrétneho titulu a kľúčové informácie pre čitateľa sa nachádzajú v avízach pri hlavičke, v titulku a vo fotografii k hlavnému článku. Súčasťou novín naďalej zostáva pravidelná samostatne vkladaná príloha.

Nový dizajn regionálnych týždenníkov MY navrhla a zrealizovala reklamná agentúra M KREO. Proces tvorby počnúc prípravami, testovaním až po odsúhlasenie finálnych šablón trval takmer 14 mesiacov.

Vydavateľstvo Petit Press vydáva sieť 23 regionálnych týždenníkov MY po celom Slovensku v priemernom tlačenom náklade 110-tisíc kusov.

Kontakt pre ďalšie informácie:

Peter Ciglan

0905 428 741

peter.ciglan@petitpress.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  2. Nový Ružinov: Skutočný rozvoj ešte len príde
  3. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  4. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  5. Tieto signály prezradia nesprávne zateplenie strechy
  6. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  7. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  8. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  9. Emília Jányová Lopušníková: Nebojte sa, updatujte sa!
  10. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  1. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  2. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  3. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  4. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  5. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  6. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  7. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie
  8. Nestarnú, ale dozrievajú
  9. Nový Ružinov: Skutočný rozvoj ešte len príde
  10. Emília Jányová Lopušníková: Nebojte sa, updatujte sa!
  1. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 13 833
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 12 858
  3. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 12 192
  4. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 176
  5. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 896
  6. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 554
  7. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 9 143
  8. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 8 612
  9. Na hrúbke záleží. Aj dva centimetre rozhodujú 7 108
  10. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 6 970

Vybrali SME

Hlavné správy z SME | MY regióny - správy

FOTO+VIDEO: Obnovený podchod na Sihoť žiari najmä po zotmení

Mesto stálo skrášlenie podchodu 15-tisíc eur.

Podchod na Sihoť.

"Bane na hornej Nitre by nemali zatvárať, ale inovovať," hovorí bývalý banský výskumník

Jaroslav Barabáš unikol v baniach už dvakrát smrti, no aj napriek tomu na ne nezanevrel. Ako tvrdí, v porovnaní s elektrárňami, ktoré spaľujú uhlie, sú väčšími znečisťovateľmi ovzdušia autá a tisícky lietadiel.

Jaroslav Barabáš.
Sládok Ján Píry.

Vybrali SME