Fotelka končí, prichádza moderný MY magazín

Televízny program je aj naďalej súčasťou magazínu, avšak už nie ako nosná informácia.

Sieť regionálnych týždenníkov MY prichádza od januára s novým časopisom, ktorý bude súčasťou každého vydania MY. „Vychádzali sme z prieskumu medzi čitateľmi, ktorí jasne deklarovali, že o klasický televízny program v printovom médiu už nemajú prioritný záujem,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie týždenníkov a člen predstavenstva Petit Press. Doterajší televízny magazín Fotelka tak nahradí nový moderný produkt s novým dizajnom z dielne reklamnej agentúry M Kreo, pod názvom MY magazín.

Magazíny sú koncipované monotematicky. Pravidelne sa budú striedať témy Zdravie, Hobby, Relax a Slovensko. „Televízny program je aj naďalej súčasťou magazínu, avšak už nie ako nosná informácia,“ hovorí o obsahu šéfredaktorka siete týždenníkov Jana Paulovská. „Sú to témy, o ktoré majú naši čitatelia najväčší záujem. Nechceli sme však urobiť magazín typu pêle-mêle, preto sme sa rozhodli ísť cestou tematického spracovania.“

Verí, že čitateľov nová koncepcia zaujme. „Zdravie, hobby a relax sú viac menej štandardné témy, chceme ich ale orientovať špeciálne na očakávanie čitateľa regionálneho týždenníka. Ja osobne sa najviac teším na témy Slovensko.“

Týždenníky MY majú v regiónoch viac ako 70 redaktorov. „A na tejto sile chceme stavať. Poznáme Slovensko viac, ako ktorékoľvek iné médium. Poznáme jeho zákutia, individuality, nálady, pamiatky, o ktorých Slováci nevedia, zabudnuté miesta. To všetko chceme zmapovať a priblížiť našim čitateľom. Myslím si, že takýto typ informácii našim ľuďom chýba.“

Regionálne týždenníky MY tak pokračujú v redizajnovaní titulu, ktorý sa má meniť nie len vizuálne ale aj obsahovo. „Vychádzame z moderných trendov a modernej grafiky,“ hovorí Milan Mokráň. „Našim cieľom je byť jednoznačným lídrom v regionálnej žurnalistike. Celý redizajn by mal byť ukončený do apríla. Aj keď treba povedať, že vývoj printových médií, najmä vo vzťahu k webu, je taký rýchly, že reagovať musíme okamžite.“

Regionálne týždenníky MY, ktoré patria do vydavateľského domu Petit Press, vychádzajú v náklade 110-tisíc kusov v takmer všetkých okresoch na Slovensku.


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 6 402
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 590
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 5 283
  4. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 527
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 466
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 371
  7. Kam do tepla v januári? 2 397
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 143
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 016
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 201