Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Fotelka končí, prichádza moderný MY magazín

Televízny program je aj naďalej súčasťou magazínu, avšak už nie ako nosná informácia.

Sieť regionálnych týždenníkov MY prichádza od januára s novým časopisom, ktorý bude súčasťou každého vydania MY. „Vychádzali sme z prieskumu medzi čitateľmi, ktorí jasne deklarovali, že o klasický televízny program v printovom médiu už nemajú prioritný záujem,“ hovorí Milan Mokráň, riaditeľ divízie týždenníkov a člen predstavenstva Petit Press. Doterajší televízny magazín Fotelka tak nahradí nový moderný produkt s novým dizajnom z dielne reklamnej agentúry M Kreo, pod názvom MY magazín.

Magazíny sú koncipované monotematicky. Pravidelne sa budú striedať témy Zdravie, Hobby, Relax a Slovensko. „Televízny program je aj naďalej súčasťou magazínu, avšak už nie ako nosná informácia,“ hovorí o obsahu šéfredaktorka siete týždenníkov Jana Paulovská. „Sú to témy, o ktoré majú naši čitatelia najväčší záujem. Nechceli sme však urobiť magazín typu pêle-mêle, preto sme sa rozhodli ísť cestou tematického spracovania.“

Skryť Vypnúť reklamu

Verí, že čitateľov nová koncepcia zaujme. „Zdravie, hobby a relax sú viac menej štandardné témy, chceme ich ale orientovať špeciálne na očakávanie čitateľa regionálneho týždenníka. Ja osobne sa najviac teším na témy Slovensko.“

Týždenníky MY majú v regiónoch viac ako 70 redaktorov. „A na tejto sile chceme stavať. Poznáme Slovensko viac, ako ktorékoľvek iné médium. Poznáme jeho zákutia, individuality, nálady, pamiatky, o ktorých Slováci nevedia, zabudnuté miesta. To všetko chceme zmapovať a priblížiť našim čitateľom. Myslím si, že takýto typ informácii našim ľuďom chýba.“

Regionálne týždenníky MY tak pokračujú v redizajnovaní titulu, ktorý sa má meniť nie len vizuálne ale aj obsahovo. „Vychádzame z moderných trendov a modernej grafiky,“ hovorí Milan Mokráň. „Našim cieľom je byť jednoznačným lídrom v regionálnej žurnalistike. Celý redizajn by mal byť ukončený do apríla. Aj keď treba povedať, že vývoj printových médií, najmä vo vzťahu k webu, je taký rýchly, že reagovať musíme okamžite.“

Skryť Vypnúť reklamu

Regionálne týždenníky MY, ktoré patria do vydavateľského domu Petit Press, vychádzajú v náklade 110-tisíc kusov v takmer všetkých okresoch na Slovensku.

Skryť Vypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  2. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  3. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  4. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  5. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  6. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Hygge ako životný štýl
  10. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 762
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 421
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 209
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 175
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 741
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 668
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 349
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 329
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 237
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 097
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY regióny - správy

Tínedžérka premieňa elektroodpad na ozdobný hmyz.

23. jan
Ilustračné foto.

Lekárne ponúkajú antigénové testy, ktoré si pacienti môžu vykonať doma.

5 h
Zaistené drogy.

Pri protidrogových akciách obvinili štyri osoby.

3 h

Testovanie v priestoroch automobilky potrvá do utorka.

6 h