KOMERČNÝ ČLÁNOK

Slovenskí fanúšikovia FC Barcelona to natreli Čechom

Na zápasy legendárneho klubu v sezóne 2016/2017 vycestovalo 1 400 Slovákov, Čechov bolo približne 500.

Najväčšia športová cestovná kancelária FutbalTour.sk sa stala už tretíkrát za sebou partnerom futbalového veľkoklubu FC Barcelona. Na Slovensku aj v Česku je jediná, ktorá sa môže pochváliť týmto titulom

Až 1 400 Slovákov zažilo v uplynulej futbalovej sezóne zápasy FC Barcelona naživo. V porovnaní s fanúšikmi z Česka ide o priepastný rozdiel. Lionela Messiho, Luisa Suáreza či Gerarda Piquého totiž v sezóne 2016/2017 priamo na štadióne podporilo len 500 českých klientov. Vyplýva to z dát našej najväčšej športovej cestovnej kancelárie FutbalTour.sk, ktorá je jedným z top hráčov aj na českom trhu (FotbalTour.cz), a ktorá sa stala už tretíkrát za sebou ako jediná cestovná kancelária na území Česka a Slovenska oficiálnym partnerom FC Barcelona.

Článok pokračuje pod video reklamou

Lákadlo pre ženy aj deti

„O zájazdy na zápasy katalánskeho veľkoklubu je medzi slovenskými i českými fanúšikmi najväčší záujem. Je za tým viacero dôvodov: hrajú tam hviezdni hráči, mužstvo dosahuje skvelé výsledky a Barcelona je úžasné európske veľkomesto s bohatou históriou,“ vraví Július Turček, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk.

Práve posledný dôvod stojí tiež za tým, že zápasy FC Barcelona sú veľkým lákadlom pre ženy i deti. Vyjadrené percentuálne – na zápasy tohto mužstva chodí až 20 percent žien a 20 percent detí. A navyše, ženy a deti navštevujú Barcelonu spomedzi všetkých veľkoklubov najčastejšie. Celkovo však platí, že zápasy FC Barcelona sú klientmi FutbalTour.sk žiadané najviac, nasleduje Real Madrid a Manchester United.

Nárast počtu fanúšikov

Počet ľudí, ktorí chcú na vlastné oči vidieť a zažiť súboje FC Barcelona, z roka na rok stúpa. V sezóne 2016/2017 teda tento legendárny klub priamo podporilo 1 400 Slovákov a 500 Čechov, v sezóne 2015/2016 to bolo 900 Slovákov a 300 Čechov.

„Nárast počtu klientov očakávame aj v nadchádzajúcom období. Keďže v posledných dvoch rokoch sme zaznamenali rast 50 percent, veríme, že to bude podobným tempom pokračovať,“ vraví Matej Očenáš, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk. Ako ďalej podotýka, o úspechu rozhodne sám FC Barcelona. To, ako klub hrá a ktorí hráči nastúpia, respektíve ktorí sú zranení, rozhoduje o záujme klientov o zápas.

Ako sa vyvíjal počet klientov, ktorí navštívili zápasy FC Barcelona:

Sezóna

Slovensko

Česko

Ostatné krajiny

2014/2015

600

200

150

2015/2016

900

300

200

2016/2017

1 400

500

300

O FutbalTour.sk

Najväčšiu športovú cestovnú kanceláriu FutbalTour.sk založili v máji 2011 Matej Očenáš a Július Turček. Ide o spoločnosť, ktorá dnes pôsobí v Česku (FotbalTour.cz), Rakúsku (FussballTour.at), vo Švajčiarsku (FussballTour.ch), v Maďarsku (FociTour.hu) a Rumunsku (FotbalTour.ro), a ktorá nadväzuje na pôvodnú firmu Poď na Futbal, založenú v roku 2008. FutbalTour.sk je cestovná kancelária, ktorej cieľom je pre klientov sprostredkovať nezabudnuteľný športový zážitok v akejkoľvek oblasti a kdekoľvek na svete. Aj z tohto dôvodu čoraz viac klientov využíva služby pridružených cestovných kancelárií HokejTour.sk a SportsTour.sk.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára!
  3. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's?
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro
  5. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite
  7. Zvodný jesenný look s AVONom a Darou!
  8. Košická spoločnosť Ness formálne otvorila office v Poprade
  9. Odborári pokračujú v zbieraní podpisov za zastropovanie dôchodku
  10. Hyundai i20 – Ideálny parťák
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro
  2. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára!
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite
  5. Zvodný jesenný look s AVONom a Darou!
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's?
  7. Výhody virtuálneho sídla spoločnosti
  8. Medzinárodný týždeň na EU v Bratislave
  9. Košická spoločnosť Ness formálne otvorila office v Poprade
  10. Ako znížiť spotrebu energie v obciach a mestách
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 21 404
  2. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 11 984
  3. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 380
  4. Sládok Pilsner Urquell: Neviem prečo zdokonalovať Prazdroj 11 328
  5. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 853
  6. Nepodceňujte príznaky psoriázy 4 543
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 3 600
  8. Odborári pokračujú v zbieraní podpisov za zastropovanie dôchodku 2 476
  9. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 2 351
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 2 189

Vybrali SME

Hlavné správy z MY regióny - krimi, správy, zaujímavosti

V Nitre pri rieke by mala vyrásť promenáda s nákupným centrom

Z plánovanej stavby stojí len kostra. Teraz jej časť búrajú.

Majster sveta dal školákov do pohybu

Dvadsiatka detí trávi dvakrát do týždňa po vyučovaní svoj voľný čas plnohodnotne. Trénujú v Športovej akadémii Mateja Tótha.

Nahliadnite do sveta nevidiacich, pozývajú MY Noviny Spiša

Týždenník Noviny Spiša vychádza v utorok.

Vybrali SME