Slovenskí fanúšikovia FC Barcelona to natreli Čechom

Na zápasy legendárneho klubu v sezóne 2016/2017 vycestovalo 1 400 Slovákov, Čechov bolo približne 500.

Najväčšia športová cestovná kancelária FutbalTour.sk sa stala už tretíkrát za sebou partnerom futbalového veľkoklubu FC Barcelona. Na Slovensku aj v Česku je jediná, ktorá sa môže pochváliť týmto titulom

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až 1 400 Slovákov zažilo v uplynulej futbalovej sezóne zápasy FC Barcelona naživo. V porovnaní s fanúšikmi z Česka ide o priepastný rozdiel. Lionela Messiho, Luisa Suáreza či Gerarda Piquého totiž v sezóne 2016/2017 priamo na štadióne podporilo len 500 českých klientov. Vyplýva to z dát našej najväčšej športovej cestovnej kancelárie FutbalTour.sk, ktorá je jedným z top hráčov aj na českom trhu (FotbalTour.cz), a ktorá sa stala už tretíkrát za sebou ako jediná cestovná kancelária na území Česka a Slovenska oficiálnym partnerom FC Barcelona.

SkryťVypnúť reklamu

Lákadlo pre ženy aj deti

„O zájazdy na zápasy katalánskeho veľkoklubu je medzi slovenskými i českými fanúšikmi najväčší záujem. Je za tým viacero dôvodov: hrajú tam hviezdni hráči, mužstvo dosahuje skvelé výsledky a Barcelona je úžasné európske veľkomesto s bohatou históriou,“ vraví Július Turček, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk.

Práve posledný dôvod stojí tiež za tým, že zápasy FC Barcelona sú veľkým lákadlom pre ženy i deti. Vyjadrené percentuálne – na zápasy tohto mužstva chodí až 20 percent žien a 20 percent detí. A navyše, ženy a deti navštevujú Barcelonu spomedzi všetkých veľkoklubov najčastejšie. Celkovo však platí, že zápasy FC Barcelona sú klientmi FutbalTour.sk žiadané najviac, nasleduje Real Madrid a Manchester United.

Nárast počtu fanúšikov

Počet ľudí, ktorí chcú na vlastné oči vidieť a zažiť súboje FC Barcelona, z roka na rok stúpa. V sezóne 2016/2017 teda tento legendárny klub priamo podporilo 1 400 Slovákov a 500 Čechov, v sezóne 2015/2016 to bolo 900 Slovákov a 300 Čechov.

SkryťVypnúť reklamu

„Nárast počtu klientov očakávame aj v nadchádzajúcom období. Keďže v posledných dvoch rokoch sme zaznamenali rast 50 percent, veríme, že to bude podobným tempom pokračovať,“ vraví Matej Očenáš, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk. Ako ďalej podotýka, o úspechu rozhodne sám FC Barcelona. To, ako klub hrá a ktorí hráči nastúpia, respektíve ktorí sú zranení, rozhoduje o záujme klientov o zápas.

Ako sa vyvíjal počet klientov, ktorí navštívili zápasy FC Barcelona:

Sezóna

Slovensko

Česko

Ostatné krajiny

2014/2015

600

200

150

2015/2016

900

300

200

2016/2017

1 400

500

300

O FutbalTour.sk

Najväčšiu športovú cestovnú kanceláriu FutbalTour.sk založili v máji 2011 Matej Očenáš a Július Turček. Ide o spoločnosť, ktorá dnes pôsobí v Česku (FotbalTour.cz), Rakúsku (FussballTour.at), vo Švajčiarsku (FussballTour.ch), v Maďarsku (FociTour.hu) a Rumunsku (FotbalTour.ro), a ktorá nadväzuje na pôvodnú firmu Poď na Futbal, založenú v roku 2008. FutbalTour.sk je cestovná kancelária, ktorej cieľom je pre klientov sprostredkovať nezabudnuteľný športový zážitok v akejkoľvek oblasti a kdekoľvek na svete. Aj z tohto dôvodu čoraz viac klientov využíva služby pridružených cestovných kancelárií HokejTour.sk a SportsTour.sk.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Regióny

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 612
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 111
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 127
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 252
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 242
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 887
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 711
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 599
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu