Utorok, 15. október, 2019 | Meniny má Terézia
KOMERČNÝ ČLÁNOK

Slovenskí fanúšikovia FC Barcelona to natreli Čechom

Na zápasy legendárneho klubu v sezóne 2016/2017 vycestovalo 1 400 Slovákov, Čechov bolo približne 500.

Najväčšia športová cestovná kancelária FutbalTour.sk sa stala už tretíkrát za sebou partnerom futbalového veľkoklubu FC Barcelona. Na Slovensku aj v Česku je jediná, ktorá sa môže pochváliť týmto titulom

Až 1 400 Slovákov zažilo v uplynulej futbalovej sezóne zápasy FC Barcelona naživo. V porovnaní s fanúšikmi z Česka ide o priepastný rozdiel. Lionela Messiho, Luisa Suáreza či Gerarda Piquého totiž v sezóne 2016/2017 priamo na štadióne podporilo len 500 českých klientov. Vyplýva to z dát našej najväčšej športovej cestovnej kancelárie FutbalTour.sk, ktorá je jedným z top hráčov aj na českom trhu (FotbalTour.cz), a ktorá sa stala už tretíkrát za sebou ako jediná cestovná kancelária na území Česka a Slovenska oficiálnym partnerom FC Barcelona.

Článok pokračuje pod video reklamou

Lákadlo pre ženy aj deti

„O zájazdy na zápasy katalánskeho veľkoklubu je medzi slovenskými i českými fanúšikmi najväčší záujem. Je za tým viacero dôvodov: hrajú tam hviezdni hráči, mužstvo dosahuje skvelé výsledky a Barcelona je úžasné európske veľkomesto s bohatou históriou,“ vraví Július Turček, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk.

Práve posledný dôvod stojí tiež za tým, že zápasy FC Barcelona sú veľkým lákadlom pre ženy i deti. Vyjadrené percentuálne – na zápasy tohto mužstva chodí až 20 percent žien a 20 percent detí. A navyše, ženy a deti navštevujú Barcelonu spomedzi všetkých veľkoklubov najčastejšie. Celkovo však platí, že zápasy FC Barcelona sú klientmi FutbalTour.sk žiadané najviac, nasleduje Real Madrid a Manchester United.

Nárast počtu fanúšikov

Počet ľudí, ktorí chcú na vlastné oči vidieť a zažiť súboje FC Barcelona, z roka na rok stúpa. V sezóne 2016/2017 teda tento legendárny klub priamo podporilo 1 400 Slovákov a 500 Čechov, v sezóne 2015/2016 to bolo 900 Slovákov a 300 Čechov.

„Nárast počtu klientov očakávame aj v nadchádzajúcom období. Keďže v posledných dvoch rokoch sme zaznamenali rast 50 percent, veríme, že to bude podobným tempom pokračovať,“ vraví Matej Očenáš, spolumajiteľ a zakladateľ FutbalTour.sk. Ako ďalej podotýka, o úspechu rozhodne sám FC Barcelona. To, ako klub hrá a ktorí hráči nastúpia, respektíve ktorí sú zranení, rozhoduje o záujme klientov o zápas.

Ako sa vyvíjal počet klientov, ktorí navštívili zápasy FC Barcelona:

Sezóna

Slovensko

Česko

Ostatné krajiny

2014/2015

600

200

150

2015/2016

900

300

200

2016/2017

1 400

500

300

O FutbalTour.sk

Najväčšiu športovú cestovnú kanceláriu FutbalTour.sk založili v máji 2011 Matej Očenáš a Július Turček. Ide o spoločnosť, ktorá dnes pôsobí v Česku (FotbalTour.cz), Rakúsku (FussballTour.at), vo Švajčiarsku (FussballTour.ch), v Maďarsku (FociTour.hu) a Rumunsku (FotbalTour.ro), a ktorá nadväzuje na pôvodnú firmu Poď na Futbal, založenú v roku 2008. FutbalTour.sk je cestovná kancelária, ktorej cieľom je pre klientov sprostredkovať nezabudnuteľný športový zážitok v akejkoľvek oblasti a kdekoľvek na svete. Aj z tohto dôvodu čoraz viac klientov využíva služby pridružených cestovných kancelárií HokejTour.sk a SportsTour.sk.

Inzercia - Tlačové správy

  1. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  2. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  3. Tieto signály prezradia nesprávne zateplenie strechy
  4. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  5. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  6. Emília Jányová Lopušníková: Nebojte sa, updatujte sa!
  7. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  8. Nový Ružinov: Skutočný rozvoj ešte len príde
  9. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  10. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  1. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  2. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  3. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  4. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  5. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  6. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie
  7. Nestarnú, ale dozrievajú
  8. Nový Ružinov: Skutočný rozvoj ešte len príde
  9. Emília Jányová Lopušníková: Nebojte sa, updatujte sa!
  10. Tieto signály prezradia nesprávne zateplenie strechy
  1. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 14 728
  2. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 13 470
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 12 663
  4. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 041
  5. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 533
  6. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 9 416
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 206
  8. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 8 304
  9. Na hrúbke záleží. Aj dva centimetre rozhodujú 7 156
  10. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 6 829

Vybrali SME

Hlavné správy z SME | MY regióny - správy

Logistický park známej značky by mali otvoriť začiatkom budúceho roka

V areáli priemyselného CTParku v Trnave bude mať spoločnosť prenajatých 50 tisíc štvorcových metrov.

Ilustračné foto.
Poprad získal v podobe Handlovského robustného krídelníka s reprezentačnými skúsenosťami.

Fotografie Daniela Stehlíka chválila aj spoluorganizátorka World Press Photo

Mladý fotograf z Rajca sa tento rok zaradil medzi finalistov Slovak Press Photo.

Pristihnutý pri práci. Daniel Stehlík v teréne.

Levický jarmok: Plastové taniere a poháre už nebudú

Guláš, cigánsku pečienku či pivo predajú do ekologicky odstrániteľných nádob.

Na Levickom jarmoku plastové obaly stopli.

Vybrali SME